اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند:

به کادر فنی تیم والیبال اعتماد کردیم / رتبه هشتمی مورد قبول باشگاه نیست

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند گفت: برای شرکت در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا به کادر فنی اعتماد کردیم اما نتیجه کسب شده در حد انتظار باشگاه نبود.

به کادر فنی تیم والیبال اعتماد کردیم / رتبه هشتمی مورد قبول باشگاه نیست

محمد حسین عراقی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: دو فصل قبل تیم والیبال بانوان گیتی‌پسند پس از قهرمانی در مسابقات لیگ برتر به عنوان نماینده ایران در مسابقات والیبال جام باشگاه‌های آسیا شرکت کرده و توانست رتبه ششمی را به دست بیاورد.

وی ادامه داد: پس از قهرمانی مجدد در لیگ، کادر فنی تیم والیبال برنامه‌ای را حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی اعلام کرده و خواستار جذب چند بازیکن برای تقویت تیم شد.

قائم مقام باشگاه گیتی‌پسند با بیان اینکه انتظار می‌رفت با تقویت تیم رتبه بهتری از ششمی کسب شود، تصریح کرد: متاسفانه تیم بانوان گیتی‌پسند نتوانست از عنوان ششمی سال گذشته خود دفاع کند و پس از بازگشت این تیم جلسه‌ای را با حضور مسئول ورزش بانوان و سرمربی تیم برگزار کردیم.

وی با اشاره به توجیهی که کادر فنی تیم برای نتیجه نگرفتن عنوان کرده بود، تصریح کرد: فاصله والیبال بانوان ایران با سایر تیم‌ها زیاد است و تیم‌های قدرتمندی از کشورهای مختلف در آن شرکت می‌کنند، با این حال با هزینه بالایی که برای آماده سازی تیم صورت گرفت، انتظار نتیجه بهتری را داشتیم.

عراقی‌زاده با بیان اینکه پیش از اعزام فدراسیون والیبال در چند نوبت خواستار اعزام تیم به مسابقات آسیایی شده بود، تاکید کرد: تیم ما بازی تدارکاتی نداشت و از فدراسیون والیبال درخواست کردیم تیم ملی را با هزینه باشگاه به اصفهان بفرستد تا دیدار تدارکاتی برگزار کنیم اما فدراسیون با این خواسته مخالفت کرد و در واقع هیچ حمایتی از تیم ما نداشت.

انتهای پیام/63006/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول