اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پژمانفر در گفت‌و‌گو با فارس مطرح کرد:

ضرورت رعایت اصل اخلاق‌مداری در مناظرات کاندیداها / پرهیز ار تخریب دیگران

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی با تاکید بر اینکه در مسیر تبلیغات از تخریب دیگران پرهیز کنیم، گفت: کاندیداها باید مسئله اخلاق‌مداری و رعایت قانون را در عملکرد خود به ویژه در مناظرات لحاظ کنند.

ضرورت رعایت اصل اخلاق‌مداری در مناظرات کاندیداها / پرهیز ار تخریب دیگران

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به آغاز تبلیغات نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: رعایت اخلاق مهم‌ترین اصل در فضای تبلیغات انتخابات به شمار می‌رود.

وی افزود: هشت کاندید یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری باید با رعایت اصل اخلاق‌مداری از تنش‌زایی و تخریب دیگران پرهیز کنند.

پژمانفر با بیان اینکه فضای تبلیغات نباید فضای نفی و تخریب دیگران باشد، خاطرنشان کرد: نامزدها باید به طور دقیق به ارائه برنامه‌های خود بپردازند تا مردم با آگاهی و آشنایی کامل بتوانند آنها را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: مسئله مهم این است که از هشت نفر احراز صلاحیت شده تنها یک نفر رئیس جمهور می‌شود و نباید هفت نفر باقی‌مانده از دایره خدمت به نظام خارج شوند.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌رضوی رعایت قانون را اصل بنیادی در بحث تبلیغات و مناظرات کاندیداهای ریاست جمهوری دانست و اذعان داشت: کاندیداها، مسئولان ستادها و به ویژه هواداران آنان باید مسئله اخلاق‌مداری و رعایت قانون را در عملکرد خود لحاظ کنند.

پژمانفر یادآور شد: فضای ستادهای تبلیغاتی نامزدها باید پرشور و بانشاط باشد و به نوعی از آن با عنوان محلاتی پر رفت و آمد یاد شود؛ البته تمام این ویژگی‌ها در سایه رعایت اخلاق و پرهیز از تخریب دیگران صورت گیرد.

انتهای پیام/70023/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول