اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه ایلام:

وحدت اصولگرایان نیاز اساسی شرایط فعلی است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام گفت: وحدت اصولگرایان نیاز اساسی شرایط فعلی است.

وحدت اصولگرایان نیاز اساسی شرایط فعلی است

نصرت‌الله حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: قاطبه اصولگرایان منتظر تصمیم نهایی جامعتین برای انتخابات نامزد ریاست جمهوری هستند.

وی با اشاره به اینکه این مهم باید در نخستین فرصت روی دهد، ادامه داد: امیدوار هستیم این مهم در هفته جاری محقق شود چراکه دیگر فرصتی وجود ندارد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام تصریح کرد: در حال حاضر انتخابات ریاست جمهوری وارد فاز نهایی شده است.

حیدری با اشاره به تلاش شورای نگهبان تصریح کرد: اکنون و در انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری همه سلایق سیاسی حضوری جدی دارند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان ایلام با اشاره به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر تحقق حماسه سیاسی گفت: بستر تحقق حماسه سیاسی در کشور فراهم شده و باید در این راه کوشش کرد.

وی ادامه داد: ستاد انتخابات و مجموعه مؤتلفه ایلام آماده تحقق حماسه سیاسی در استان با مشارکت گسترده با دیگر گروه‌ها و عناصر اصولگرا است.

این فعال سیاسی مطبوعاتی عنوان کرد: مصمم هستیم کاندیدایی در شأن انقلاب و مردم ایران پیروز میدان شود و در این راه از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

حیدری با هشدار به تحرک جریان انحراف و فتنه برای نفوذ در ستادهای اصولگرایی تصریح کرد: جریان اصیل اصولگرایی باید مراقب این موضوع مهم باشد.

عضو سابق شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی گفت: وحدت میان اصولگرایان باید مدنظر همه جریان‌های اصولگرا بوده و ما نیز باید مراقب اختلاف‌افکنی میان خود باشیم.

انتهای پیام/2246/م30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول