اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب مؤتلفه استان مرکزی:

حزب مؤتلفه از کاندیدای واحد اصولگرایان حمایت می‌کند

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی از حمایت حزب مؤتلفه از کاندیدای واحد اصولگرایان خبر داد.

حزب مؤتلفه از کاندیدای واحد اصولگرایان حمایت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک نادر مقدسی در نشست هفتگی حزب مؤتلفه در اراک اظهار داشت: از نظر ما همه کسانی که توسط شورای نگهبان معرفی شده‌اند صالح هستند اما ما به دنبال فرد اصلح هستیم و از کاندیدای مورد حمایت اصولگرایان حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه تمکین از نظر شورای نگهبان را به همه گروه‌ها و نامزد‌ها توصیه کرد و گفت: طبق نظر حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری تبعیت از نظر شورای نگهبان یک امر شرعی و تخطی از آن خلاف شرع است، بر این اساس همه باید به نظر این شورا احترام بگذارند و اگر انتقادی دارند آن را از مجاری قانونی دنبال کنند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ادامه داد: با اعلام اسامی کاندیداهای واجد شرایط وارد مرحله دیگری از انتخابات شدیم و همه باید برای خلق یک حماسه سیاسی بزرگ آماده باشیم و بار دیگر صلابت نظام را به رخ جهانیان بکشیم.

مقدسی گفت: اگر چه انتخابات در کشور ما یک رخداد داخلی است اما همه دنیا چشم به این انتخابات دوخته‌اند و به همین دلیل انتخابات مظهر آبروی کشور است.

وی با محکوم کردن جنایات تروریست‌ها در عراق بر حفظ جان زائران ایرانی توسط نیروهای امنیتی عراق تأکید کرد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی همچنین با تشریح اوضاع سوریه از تسلط ارتش این کشور بر مناطق حساس سوریه خبر داد و گفت: تحرکات دیپلماتیک برای حل بحران سوریه بدون نقش‌آفرینی ایران راه به جایی نخواهد برد و هر کنفرانسی که بدون ایران تشکیل شود محکوم به شکست است.

مقدسی جنایات وحشیانه گروه‌های تروریستی در سوریه را غیرقابل تحمل دانست و تأکید کرد: این جنایات در مقابل چشمان نهادهای مدعی حقوق بشر رخ می‌دهد، ولی آن‌ها دولت سوریه را محکوم می‌کنند و زمینه را برای ارسال سلاح و مهمات به تروریست‌ها مهیا می‌کنند.

وی با انتقاد از سیاست‌های دولت ترکیه در تحولات منطقه بر تجدید نظر این دولت در سیاست خارجی خود تأکید کرد و گفت: دولت ترکیه با سیاست غلطی که در پیش گرفته خود را در منطقه منزوی و منفور ملت‌های مسلمان خواهد کرد و توصیه می‌کنیم که دولت این کشور در سیاست‌های خارجی خود تجدید نظر کند.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی استان مرکزی ضمن تبریک میلاد با سعادت امام محمد تقی (ع) به سالروز آغاز به کار حزب مؤتلفه اسلامی در یکم خرداد ماه سال 42 اشاره کرد و گفت: پس از ماجرای تصویب‌نامه‌ لایحه‌ انجمن‌های ایالتی و ولایتی در سال 41 دو هیئت مذهبی از کسبه و تجار بازار تهران که از آغاز نهضت نوپای اسلامی به رهبری آیت‌الله خمینی در حوادث و وقایع آن حضور و فعالیت داشتند و ضرر جدایی را احساس کرده بودند، تصمیم گرفتند با یکدیگر ائتلاف کنند، سپس یکی دیگر از هیئت‌های فعال بازار را نیز مطلع و در ائتلاف خود سهیم کردند و آ‌ن‌ها پس از ائتلاف، در یکی از ملاقات‌های مردمی با حضرت امام (ره)، ماجرای ائتلاف خود را به اطلاع وی رساندند و ایشان نیز ائتلافشان را تأیید کرد، ائتلافی که بعدها به «هیئت‌های مؤتلفه‌ اسلامی‌» معروف شد.

وی ادامه داد: مؤتلفه همواره در مسیر ولایت و انقلاب بوده و سوابق این حزب به خوبی بیانگر سلامت و صلابت این تشکیلات در مسیر ارزش‌های الهی است.

انتهای پیام/87001/م30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول