اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای عرصه رقابت در انتخابات شورای شهر؛

ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم لیست 21 نفره می‌دهد

رئیس ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم از ارائه لیست 21 نفره برای رقابت در انتخابات شورای شهر قم خبر داد.

ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم لیست 21 نفره می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به نقش رسانه‌ها در گرم کردن تنور انتخابات گفت: رسانه‌ها می‌توانند در حضور پررنگ مردم در پای صندوق‌های رای و خلق حماسه سیاسی نقش اساسی ایفا کنند.

وی در ادامه به سابقه طولانی ائتلاف اصولگرایان در همه انتخابات‌ گذشته اشاره کرد و با بیان اینکه این ائتلاف همواره بر اساس تکلیف به وظیفه خود عمل کرده است، اظهار داشت: این بار هم برخی از تشکل‌ها که از نظر فکری، روشی و رفتاری همسو و هماهنگ هستند با عنوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم پا به عرصه انتخابات شورای اسلامی شهر گذاشتند.

رئیس ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم یادآور شد: این ائتلاف بر اساس تکلیف طی حدود 50 روز گذشته ساعات زیادی را صرف کرده و جلسات زیادی را تشکیل داده است.

وی با اشاره به حضور نمایندگان همه تشکل‌های ائتلاف در این جلسات خاطرنشان کرد: در این جلسات نفرات حاضر در عرصه رقابت شورای شهر مورد آنالیز قرار گرفته و بر مبنای یک سری اصول حساب شده و تخصص‌های مختلف افرادی مثمرثمر برای شورا برای حضور در لیست ائتلاف بزرگ اصولگرایان انتخاب شده‌اند.

محمدی با تاکید بر ضرورت حضور سلایق و تخصص‌های مختلف در شورای اسلامی شهر قم تصریح کرد: باید افرادی برای حضور در شورا انتخاب شوند که با هم هماهنگ بوده و اختلاف نظر نداشته باشند که در این صورت می‌تواند منشأ خدمات زیادی برای شهر باشند.

وی افزود: اگر افراد حاضر در شورای شهر با هم هماهنگ نباشند و اختلاف نظر داشته باشند مانند برخی از شهرها باعث بروز معضل برای شهر می‌شوند.

رئیس ائتلاف بزرگ اصولگرایان استان قم با اشاره چارچوب ارزشی و اعتقادی این ائتلاف برای افراد اظهار داشت: سعی کردیم نفرات را بر مبنای شایسته‌سالاری انتخاب کنیم و در این خصوص هیچ چیز برای ما مطرح نبوده است جز اینکه این افراد واجد شرایط خدمت به مردم شهر کریمه اهل بیت باشند.

وی انجمن اسلامی فرهنگیان قم، جبهه پایداری، جمعیت رهپویان ولایت، جامعه انجمن‌های اسلامی اصناف، جمعیت آبادگران جوان، جمعیت ایثارگران و هیئات مذهبی را از تشکل‌های تشکیل دهنده ائتلاف بزرگ اصولگرایان قم برشمرد و گفت: لیست 21 نفره این ائتلاف به زودی و پس از اعلام صلاحیت‌ها به مردم معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/78010/ق20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول