اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در محله حسین‌آباد برازجان

شهردار برازجان از راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در محله حسین‌آباد برازجان خبر داد.

راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در محله حسین‌آباد برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی در نخستین جشن محله‌ای حسین‌آباد برازجان ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین (ع) و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: زمانی که حضرت علی (ع) را الگوی خود قرار می‌دهیم، انتظار رفتاری علی‌گونه از ما می‌رود.

وی ادامه داد: اکنون شاهد فعالیت جوانان ساعی و پرتلاش این محله با نمایندگی احمد انگالی (از همیاران شهردار) و آغاز حرکتی فرهنگی در این محله هستیم و امید می‌رود با همت این جوانان برومند، شهری آباد و پویا داشته باشیم.

شهردار برازجان به احداث خیابان شهید دانشگر اشاره کرد و یادآور شد: 2 سال پیش به درخواست اهالی محل، شروع به انجام مراحل قانونی احداث این خیابان کردیم که به‌زودی با تخصیص اعتبار لازم و تملک تعدادی از املاک در مسیر این مکان مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

حسین‌آبادی از راه‌اندازی دانشگاه علمی کاربردی در محله حسین‌آباد برازجان خبر داد و گفت: با توجه به برنامه شهرداری برازجان برای رفع محرومیت از برخی محله‌ها، ما شرط احداث دانشگاه علمی کاربردی در برازجان را استقرار در این محله گذاشتیم که خوشبختانه با همکاری فرماندار شهرستان دشتستان، از طرف استانداری مجوز احداث دانشگاه در کنار مدرسه شهید دانشگر در هفته جاری صادر شده است.

وی ابراز داشت: امتداد خیابان شهید دانشگر به‌ سمت شرق، یکی از محله‌های محروم به‌نام کوی گرمسیری قرار دارد که امیدواریم با تحقق بودجه سال جاری بتوانیم ضمن ایجاد یک پارک زیبا و با نشاط برای ساکنین این محل، اقدام به ایجاد یک فضای ورزشی با تجهیزات مناسب کنیم.

شهردار برازجان همچنین پیگیری فرماندار و فرماندهی انتظامی شهرستان دشتستان را در استقرار ایستگاه پلیس در روبروی پارک محله علی‌آباد قابل تقدیر دانست و خاطر نشان کرد: ایجاد این ایستگاه، کمک شایانی به برقراری امنیت در این محله خواهد کرد.

حسین‌آبادی در پایان امتداد خیابان بهداشت در محله حسین‌آباد را از دیگر پروژه‌های در دست اقدام شهرداری خواند و اظهار داشت: با توجه به اینکه نگاه اغلب مدیران دستگاه‌های اجرایی به سمت محرومیت‌زدایی از چهره شهر است، امیدواریم هر چه سریعتر پروژه‌های تعریف شده را به مرحله بهره‌برداری برسانیم.

انتهای پیام/2452/ذ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول