اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

ارائه آموزش‌های شهروندی ویژه کودکان در برازجان

شهردار برازجان از ارائه آموزش‌های شهروندی ویژه کودکان در برازجان خبر داد.

ارائه آموزش‌های شهروندی ویژه کودکان در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان اظهار داشت: شهرداری در بین دیگر دستگاه‌های اجرایی، بیشترین ارتباط و تعامل را با شهروندان و زندگی آنها دارد و از آنجا که اعضای شورای شهر نیز منتخبان اقشار مختلف مردم هستند؛ این دو مجموعه با طرح و اجرای ایده‌های سازنده، بسیاری از مسایل و مشکلات شهری را حل کرده و شهر را به جایگاه والای خود که در خور شأن مردم است می‌رسانند.

وی به نقش مهم شورا اشاره کرد و افزود: شورا با مشاوره‌های خود که بی‌شک صلاح شهر و شهروندان را دربردارد، می‌تواند پشتوانه شهرداری در راه انجام رسالت عظیم خود که همان خدمت خالصانه به مردم است، باشد.

شهردار برازجان خاطر نشان کرد: برنامه‌های بسیار زیادی برای کودکان شهر برازجان داریم و در کنار توجه به ساخت و ساز و ترمیم خیابان‌ها و کوچه‌ها در راستای گسترش امکانات برای کودکان نیز برنامه‌ریزی شده است.

حسین‌آبادی با اشاره به ایجاد خانه‌های بازی کودک در برازجان تصریح کرد: خانه‌های بازی کودک شهرداری در واقع بستری برای آموزش شهروندی است.

وی از ارائه آموزش‌های شهروندی ویژه کودکان در برازجان خبر داد و اضافه کرد: در یکسال گذشته در راستای انجام فعالیت‌های آموزش‌های شهروندی از کودکی و ایجاد فضاهایی برای کودکان از طرف شهرداری و شورای اسلامی شهر، مجوز خانه بازی کودک صادر شده و شاهد ارائه آموزش‌های تخصصی شهروندی ویژه کودکان هستیم.

حسین‌آبادی، راه‌اندازی این خانه‌های بازی را برای کودکان بین 4 تا 10 سال عنوان کرد و گفت: تأسیس چنین فضاهایی محلی امن برای ارتقای خلاقیت و کمک به رشد جسمی و روانی و اجتماعی در کودکان به‌وجود می‌آورد.

وی ابراز داشت: نخستین خانه بازی کودک با نام خلاقان کوچک سال گذشته راه‌اندازی شد و هم‌اکنون نیز چندین مورد تقاضا برای این امر در دست بررسی است.

شهردار برازجان ادامه داد: این اماکن تحت نظارت شهرداری فعالیت می‌کنند و قبل از صدور مجوز تمامی مسائل ایمنی، بهداشتی و آموزشی مورد بازدید و تایید قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/2452/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول