اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

دشمن با 3 استراتژی تخریب به جنگ مردم آمده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: دشمن با سه راهبرد تخریب روح ایمان، روح وحدت و روح امید به جنگ با مردم و نظام اسلامی آمده است.

دشمن با 3 استراتژی تخریب به جنگ مردم آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمد حسین بابایی صبح امروز در گردهمایی ستایشگران آیینی گلستان که در حسینیه الغدیر سپاه نینوا گلستان برگزار شد، اظهار داشت: در انقلاب اسلامی مبلغان، مداحان، روحانیون، هادیان سیاسی، روشنفکران و دیگر اشخاص تاثیرگذار در جامعه اسلامی افرادی هستند که باید با سلاح ایمان از انقلاب حفاظت و حمایت کنند.

وی بیان کرد: غربی‎ها از سال‎های قبل سه راهبرد یا استراتژی را بر علیه نظام اسلامی و جامعه اسلامی ایران به تصویب رساندند و در حال اجرا علیه جامعه اسلامی ایران هستند.

دشمن در ترویج فرقه سازی حتی تا دل دولت نیز رفته است

بابائی افزود: نخستین راهبرد دشمنان و نظام سلطه در غرب تخریب روح ایمان در مردم است که با شیوه‎های متنوع فرقه سازی، حمله‎های ماهواره‎ای، شبکه‎های مستهجن، شبهه پراکنی و اعمالی از این دست سعی در سست کردن و از بین بردن ایمان در جامعه اسلامی هستند.

وی ادامه داد: آنها حتی در زمینه فرقه‌سازی و تضعیف ایمان مردم طوری عمل کرده‎اند که متاسفانه این فرقه سازی‎ها توسط اعضای دولت‎های مختلف نیز همچون دولت آقای خاتمی و آقای مشائی در دولت فعلی در جامعه ایجاد می‎شود.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ابراز داشت: همه آنها با هدف گرفتن اعتقادها و مقدسات ما سعی دارند به اهداف خود برسند و در خصوص جوان‎هایی هم که یک مقدار زمینه‎های غیردینی در آنها وجود دارد از طریق راه‎های ترویج فساد و فحشا در آنها سعی دارند این راهبرد تخریب روح ایمان را پیاده سازی و عملی کنند.

تفرقه بیانداز و حکومت کن و تفرقه بیانداز و نابود کن دو استراتژی دشمن است

وی راهبرد دوم دشمن را تخریب روح وحدت دانست و خاطرنشان کرد: یکی از مسائلی که دشمن بسیار به دنبال آن بوده، هست و خواهد بود ایجاد تفرقه و نفاق میان مردم و اقشار مختلف جامعه است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان متذکر شد: حال این از بین بردن وحدت می‎تواند در مناطق و استان‌هایی همچون استان گلستان که تعدد مذاهب دارد که بیشتر به صورت اختلاف بین شیعه و سنی است اتفاق بیافتد یا در استان‎هایی که یک دست شیعه هستند بین طایفه‎ها و خانواده‌ها اختلاف‌افکنی کند.

بابایی بیان کرد: آنها در پیاده‌سازی این تفرقه دو برداشت و روش دارند که در پیاده‌سازی آن انگلیسی‎ها می‎گویند تفرقه بیانداز و حکومت کن و آمریکایی‎ها و گویند تفرقه بیانداز و نابود کن که شیوه آمریکایی‎ها را در سوریه، عراق و افغانستان می‎بینید.

افراد معلوم‎الحال  در جامعه تلاش می‎کنند تا روح امید را از بین ببرند

بابایی تخریب روحیه امید را سومین راهبرد دشمن دانست و تصریح کرد: مقام معظم رهبری بسیار بر روی این موضوع تاکید داشته  و همیشه بر حفظ روحیه امید به آینده در جامعه نظر خاصی داشته‎اند.

وی اضافه کرد: یک عده انسانی که وضع آنها معلوم است در جامعه تلاش می‎کنند تا روح امید را از بین ببرند و با یادآوری مسائل مختلف امید را از دل مردم بکاهند و نابود کنند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان تاکید کرد: چرا مداحان و سخنرانان ما نباید بروند به سمتی که در بین مداحی و سخنرانی خود از افتخارات و دستاوردهایی که در سایه ولایت، نظام اسلامی و مردان و زنان مجاهد نظام اسلامی بدست آمده سخن بگویند و مدیحه سرایی کنند؟

وی گفت: چرا نگوییم که دومین تولیدکننده پهباد فوق‌پیشرفته در جهان، جزء پنج کشور دارای چرخه کامل سوخت هسته‎ای، جزء 11 کشور باشگاه هسته‎ای جهان، باشگاه فضایی جهان هستیم؟ و چرا از دستاوردهای مختلف در صنایع گوناگون، نانو تکنولوژی، سلول‎های بنیادی، صنعت آب و ... نگوییم و تاکید نکنیم که همه این موفقیت‎هایی که به دست آورده‎ایم در تحریم کامل به دست آوردیم؟

انتهای پیام/83004/خ40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول