اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمانشاه:

اعتکاف دعوت ویژه الهی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: تفاوت اعتکاف با ماه رمضان در این است که عده‌ای توفیق پیدا می‌کنند معتکف شوند و در واقع این نوعی دعوت ویژه الهی است.

اعتکاف دعوت ویژه الهی است

حجت‌الاسلام اسماعیل قبادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: اعتکاف یک امر پسندیده و یک مراسم معنوی باشکوه معنوی است.

قبادی ادامه داد: اعتکاف عبادتی بی‌هزینه با قدر و ارزش بسیار زیاد است و فردی که سه روز با خدا خلوت می‌کند، برای مدت‌ها خود را بیمه می‌کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همه انسان‌ها احتیاج دارند با خدا خلوت کنند، تصریح کرد: اعتکاف به‌معنای خلوت کردن با خدا و در خانه خداست.

وی با اشاره به اعمال عبادی که در سه روز اعتکاف انجام می‌شود، تاکید کرد: در اعتکاف همه در سکوت خود با خدا در حال راز و نیاز هستند.

قبادی ماه رمضان را ماه دعوت عمومی خواند و گفت: تفاوت اعتکاف با ماه رمضان در این است که عده‌ای توفیق پیدا می‌کنند معتکف شوند و در واقع این نوعی دعوت ویژه الهی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه به استقبال بسیار زیاد مردم استان کرمانشاه در مراسم اعتکاف امسال اشاره کرد و اذعان داشت: سال به سال کیفیت برگزاری مراسم اعتکاف و تعداد افراد معتکف بیشتر می‌شود.

انتهای پیام/2700/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول