اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی اعلام کرد

صدرنشینی ثامن‌الحجج(ع) در مرحله اول لیگ بانوان باشگاه‌های کشور

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی از صدرنشینی تیم دو و میدانی بانوان ثامن‌الحجج(ع) نماینده این استان در پایان مرحله اول رقابت‌های لیگ باشگاه های کشور خبر داد.

صدرنشینی ثامن‌الحجج(ع) در مرحله اول لیگ بانوان باشگاه‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان خراسان‌رضوی، محمدرضا خوش باطن اظهار داشت: مرحله اول رقابت‌های لیگ دو و میدانی بانوان کشور در روزهای دوم و سوم خرداد ماه در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران برگزار شد و تیم ثامن الحجج(ع) خراسان‌رضوی با 254 امتیاز در جایگاه نخست این رقابت‌ها قرار گرفت.

وی افزود: تیم‌های مقاومت تهران و نماینده استان قزوین با 150 و 135 امتیاز در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

خوش باطن ادامه داد: در بخش انفرادی مریم طوسی به مقام نخست ماده‌های دوی 100 متر و 200 متر دست یافت و سودابه سبحانی مقام نخست دوی 400 متر را از آن خود کرد.

وی با اشاره به کسب مقام نخست زهرا هاشم‌زاده در ماده هفت گانه افزود: فاطمه کلهر نیز در ماده‌های دوی 1500 متر و دوی 3 هزار متر بامانع به مقام نخست دست یافت.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی همچنین از کسب مقام نخست زهرا علی اکبری در ماده‌های دوی 10 هزار و 5 هزار متر رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: آناهیتا سلطانی که در ماده‌های دوی 5 هزار متر و 3 هزار متر بامانع این رقابت‌ها شرکت کرده بود به ترتیب به مقام دوم و سوم این مواد دست یافت.

وی افزود: عاطفه لایقی مقام سوم ماده‌های دوی 400 متر و 400 متر بامانع را به دست آورد و جمیله سیفی به همین مقام در ماده دو 100 متر با مانع دست یافت و حدیثه شریفی‌نیا نیز در ماده‌های پرتاب دیسک و وزنه در جایگاه سوم ایستاد.

خوش‌باطن با اشاره به مقام نخست پریناز ابراهیمی در ماده پرتاب چکش در مرحله نخست رقابت‌های لیگ بانوان باشگاه‌های کشور، اضافه کرد: مهسا معتمدی در ماده پرش طول به مقام نخست و در ماده پرش سه گام به مقام سوم رسید و فاطمه خیاطی نیز علاوه بر کسب مقام نخست پرتاب دیسک به مقام دوم ماده پرتاب وزنه نیز دست یافت.

وی ادامه داد: فاطمه برزنونی در ماده پرش طول، سمیرا حاتمی راد در ماده پرتاب نیزه و مهسا کارگر در ماده پرش ارتفاع توانستند به مقام دوم مرحله اول رقابت های لیگ دو و میدانی باشگاه های کشور دست یابند.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی گفت: تیم چهار نفره ماده دوی چهار در 100 متر امدادی متشکل از مریم طوسی، سودابه سبحانی، فاطمه برزنونی و مهسا معتمدی مقام نخست این ماده را از آن باشگاه ثامن الحجج(ع) کردند و در ماده چهار در 400 متر امدادی نیز تیم چهار نفره عاطفه لایقی، آناهیتا سلطانی، فاطمه کلهر و فاطمه عزیزی از این باشگاه به مقام دوم کشور دست یافتند.

خوش‌باطن یادآور شد: رکوردهای ماده‌های پرتاب چکش، دوی 3 هزار متر بامانع، هفتگانه و پرتاب دیسک رقابت‌های لیگ باشگاه‌های کشور به ترتیب توسط پریناز ابراهیمی، فاطمه کلهر، زهرا هاشم‌زاده و فاطمه خیاطی از تیم دو میدانی بانوان ثامن الحجج(ع) خراسان‌رضوی ارتقاء یافت.

دبیر هیئت دو و میدانی خراسان‌رضوی با اشاره به هدایت تیم ثامن الحجج(ع) توسط هما بیگی به عنوان مدیر فنی، محبوبه

سفلی زاده به عنوان سرپرست و وجیهه ایوبی به عنوان مربی در این مرحله خاطر نشان کرد: مرحله دوم رقابت های لیگ دو و میدانی بانوان باشگاه‌های کشور اوایل تیرماه در تهران پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/70006/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول