اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد امام خمینی کیار خبر داد

جمع‌آوری 115 میلیون ریال زکات در کیار

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مردم خیر این شهرستان بیش از 115 میلیون ریال زکات به کمیته امداد پرداخت کردند.

جمع‌آوری 115 میلیون ریال زکات در کیار

رضا شیریان امروز در گفت‌‍وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: از ابتدای سال‌جاری تاکنون مردم خیر این شهرستان بیش از 115 میلیون ریال زکات به کمیته امداد پرداخت کردند.

وی افزود: مردم خیر این شهرستان در سال گذشته بیش از 2 میلیارد ریال زکات پرداخت کردند.

شیریان در ادامه از آموزش 233 مددجو برای ایجاد اشتغال در این شهرستان، گفت: در راستای خودکفایی و اشتغال مددجویان تحت حمایت و فرزندان آنان نیز 294 نفر از خانواده‎های نیازمند در زمینه‌های کشاورزی و دامداری مشغول بکار شدند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان کیار خاطرنشان کرد: رشته‌های آموزشی ایجاد اشتغال در زمینه‌های پرورش قارچ و زنبور عسل، تهیه و تولید تابلوفرش، کیف دوزی و باغبانی بوده است.

وی از صرف 19 میلیارد و 500 میلیون ریال در راستای ایجاد این تعداد فرصت شغلی در این شهرستان خبر داد و گفت: برای 68 نفر از فرزندان مددجو هم با اجرای طرح کاریابی، ایجاد اشتغال شده است.

شیریان با اشاره به خودکفایی 700 خانوار در این شهرستان، افزود: این خانواده‌ها با بهره‌مندی از تسهیلات اشتغالزا و خودکفایی، توانمند شدند.

وی با بیان اینکه امسال نزدیک به یک هزار متقاضی در انتظار دریافت تسهیلات مشاغل خانگی هستند، گفت: به هر متقاضی مشاغل خانگی 50 میلیون ریال تسهیلات پرداخت می‌شود.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول