اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

خدمات متفاوت شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در بخش GIS

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از خدمات متعدد این شرکت در بخش GIS خبر داد.

خدمات متفاوت شرکت برق کهگیلویه و بویراحمد در بخش GIS

ابوذر بزرگواری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار داشت: در بخش GIS  با توجه به سند راهبردی شرکت توانیر در حوزه‌های مختلف اقداماتی انجام داده است.

وی با بیان اینکه در حوزه داده، برداشت اطلاعات کلیه شبکه‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع طی سال‌های 87 و 88 به عنوان اولین فاز اجرایی پروژه انجام شده است، گفت: ورود اطلاعات در محیط نرم افزار اولیه، به‌روز رسانی اطلاعات شبکه‌های فشار متوسط با بهره‌گیری از توان شرکت‌های پیمانکار و أخذ نقشه‌های پایه شهری از سازمان نقشه‌برداری کشور نیز صورت گرفته است. 

معاون مهندسی و برنامه‌ریزی شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: برداشت اطلاعات شبکه‌های فشار ضعیف شهری و روستایی نیز از سال 89 با 80 درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است.  

وی با بیان اینکه انتقال اطلاعات شبکه‌های فشار متوسط و پست‌های توزیع از محیط نرم افزار اولیه به محیط نرم افزار smallworld با 70 درصد پیشرفت فیزیکی از دیگر اقدامات انجام شده است، یادآور شد: استقرار دیتابیس نرم‌افزار بر روی سرور، ارتقای سیستم‌های سخت‌افزاری کاربران GIS و برگزاری دوره‌های آموزشی نرم افزار smallworld از دیگر اقدامات به عمل آمده است.

بزرگواری خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد را می‌توان به عنوان شرکت پیش‌رو و پایلوت در خصوص استقرار سیستم GIS در بین شرکت‌های توزیع برق سراسر کشور انتخاب کرد.

انتهای پیام/82009/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول