اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اشتهارد اعلام کرد:

افزایش 95 درصدی اعتبار پروژه‌های عمرانی اشتهارد

فرماندار اشتهارد گفت:‌ در سال جاری اعتبار پروژه‌های عمرانی این شهر نسبت به سال گذشته با رشدی حدود 95 درصد همراه است.

افزایش 95 درصدی اعتبار پروژه‌های عمرانی اشتهارد

ابوالفضل اینانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اشتهارد اظهار داشت: یکی از مشکلاتی که در سال‌های گذشته با آن روبه‌رو می‌شدیم، تامین اعتبارات مالی برای اجرای پروژه‌های عمرانی و خدمات‌رسانی مناسب به مردم بود و این مشکل موجب می‌شد که در برخی اوقات روند خدمات‌رسانی به شهروندان کند شود.

وی تصریح کرد: البته مدیریت شهرداری در اشتهارد تلاش بسیاری برای تامین اعتبارات لازم از راه‌های تصریح شده در قانون و با همکاری اعضای شورای شهر اجازه نداد که مشکل فوق ملموس بوده و تلاش داشتیم تا شهروندان این مشکلات را احساس نکنند.

فرماندار اشتهارد گفت: در ادوار گذشته مجموعه مدیریت شهری تلاش بسیاری برای درآمدزایی و تامین اعتبارات مالی لازم را انجام داد و خوشبختانه در این راه موفقیت‌های خوبی از جمله تامین درآمدهای پایدار حاصل شده است.

*تخصیص 41 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی اشتهارد

اینانلو افزود: این تلاش‌ها موجب شده است که سال جاری برای اجرا و نهایی کردن پروژه‌های عمرانی اعتباری بالغ بر 41 میلیارد ریال برای شهرداری اشتهارد در نظر گرفته شود که این رقم نسبت به سال گذشته رشد چشم‌گیری داشته است.

وی افزود: در سال 91 اعتبار بخش‌های عمرانی شهرداری اشتهارد حدود 21 میلیارد ریال بود که رشد این اعتبار در سال جاری حدود 95 درصد است و امیدواریم با این بودجه خدمات‌رسانی خوبی را طی سال جاری به شهروندان داشته باشیم.

این مسئول در پایان تاکید کرد: اگر چه این بودجه نسبت به سال گذشته 95 درصد افزایش داشته است، اما هنوز تا رسیدن به نقطه مطلوب راه طولانی در پیش داریم و امیدوارم با همکاری و تعامل دیگر بخش‌ها بتوانیم در سال 93 این اعتبار را افزایش دهیم.

انتهای پیام/2302/خ30   

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول