اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

مدیران از حداکثر توان خود برای بهره‌برداری از پروژه‌ها استفاده کنند

استاندار زنجان گفت: مدیری زرنگ به حساب می‌آید که بتواند از فرصت باقیمانده استفاده و قراردادهای موجود پروژه‌ها را به سرانجام رساند تا تبدیل به مطالبات پیمانکاران شود.

مدیران از حداکثر توان خود برای بهره‌برداری از پروژه‌ها استفاده کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد شامگاه پنجشنبه در نخستین جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه سال‌جاری استان زنجان با بیان اینکه پروژه‌های در دست اجرای استان در سه مقطع به بهره‌برداری می‌رسند، اظهار داشت: تا پایان خرداد بیش از 500 پروژه به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اعتبار لازم برای بهره‌برداری از پروژه‌های در دست اجرای استان زنجان را 4 هزار و 950 میلیارد تومان اعلام کرد.

استاندار زنجان تصریح کرد: از مجموع 599 پروژه‌ آماده افتتاح تا پایان خرداد ماه در سطح استان زنجان فقط چهار پروژه کلنگ‌زنی و بقیه به بهره‌برداری می‌رسند.

وی اضافه کرد: پروژه‌های آماده افتتاح در سطح استان زنجان تا پایان خرداد ماه به مرور به بهره‌برداری می‌رسند.

رئوفی‌نژاد با بیان اینکه برخی پروژه‌ها با اندکی توجه تعیین تکلیف و به سرانجام می‌رسند، ادامه داد: عدم تکمیل پروژه‌هایی این چنینی در واقع نوعی فرصت‌سوزی و در واقع تقصیر مدیران و فرمانداران شهرستان‌ها محسوب می‌شود.

وی از ابلاغ بودجه سه دوازدهم تا مدتی دیگر به استان خبر داد و گفت: با کمک این ابلاغ می‌توان پروژه‌های در آستانه افتتاح را به سرانجام رساند.

استاندار زنجان اضافه کرد: برای بقیه پروژه‌ها هم می‌توان تا پایان عمر دولت دهم برنامه‌ریزی و آنها را به بهره‌برداری رساند.

وی تاکید کرد: مدیری زرنگ به حساب می‌آید که بتواند از فرصت باقیمانده استفاده و قراردادهای موجود پروژه‌ها را به سرانجام رساند تا تبدیل به مطالبات پیمانکاران شود.

رئوفی‌نژاد بر لزوم مشخص شدن پروژه‌های اولویت‌دار سال‌جاری تاکید کرد و گفت: این پروژه‌ها را احصا و در جلسه بعدی شورای برنامه‌ریزی و توسعه ارائه شود تا بهره‌برداری از آنها زمان‌بندی شود.

وی همچنین از وجود 73 پروژه در دست اجرا خبر داد و گفت: این پروژه‌ها به دلیل اعتبار بالای یک میلیارد تومانی و زمان‌بندی در دولت دهم به بهره‌برداری نمی‌رسند.

انتهای پیام/73004/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول