اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کاشان خبر داد

آمادگی بسیج برای همکاری با عوامل اجرایی انتخابات

فرمانده سپاه کاشان گفت: بسیج باید بستر و زمینه مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات را به عنوان یک اولویت مد نظر داشته و آمادگی هر‌گونه همکاری با عوامل اجرایی انتخابات را در چارچوب قانون داشته باشد.

آمادگی بسیج برای همکاری با عوامل اجرایی انتخابات

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، جواد نائینی به مناسبت روز مقاومت دزفول و فتح خرمشهر در گلزار شهدای گمنام کاشان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات فتح خرمشهر اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی از ابتدا تاکنون با انواع توطئه‌ها، دسیسه‌ها و فتنه‌های دشمنان داخلی و خارجی اسلام و نظام دست و پنجه نرم کرده است و به لطف خدا، همواره نیز پیروز بوده است.

وی افزود: پیروزی اسلام در تمامی میدان‌های نبرد و فتنه‌های دشمن، تنها با هدایت خردمندانه رهبری انقلاب و حضور مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و ایثارگری رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به دست آمده است.

فرمانده سپاه کاشان، در ادامه برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا را در سرنوشت نظام اسلامی تأثیرگذار دانست و با اشاره به اینکه برخی قصد برهم زدن آرامش جامعه را در آستانه انتخابات دارند افزود: این افراد قبلا نیز امتحان خود را پس داده‌اند می‌خواهند مردم را نسبت به انتخابات دلسرد و مأیوس کنند.

نائینی تصریح کرد: مردم بصیر و ولایت مدار ایران اسلامی در این انتخابات نیز به مانند انتخابات گذشته با استفاده از رهنمودهای رهبری و حضور هوشمندانه خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب کاندیدای اصلح و ولایت‌مدار، بار دیگر تودهنی محکمی به یاوه‌گویان داخلی و خارجی می‌زنند.

فرمانده سپاه کاشان خاطرنشان کرد: همان‌طور که معظم‌له نیز اشاره داشتند، حضور حداکثری در اولویت اول و انتخاب اصلح در اولویت دوم قرار دارد.

نائینی در ادامه، با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی توسط مقام معظم رهبری بیان داشت: ما بسیجیان باید رهنمودهای معظم‌له را محقق کرده و با برگزاری، جلسات بصیرت‌افزایی و روشنگری، معیارها و شاخص‌های مورد نظر ولایت را مطرح کنیم.

وی متذکر شد: بسیج باید بستر و زمینه مشارکت و حضور حداکثری در انتخابات را به عنوان یک اولویت مد نظر داشته و آمادگی هر‌گونه همکاری با عوامل اجرایی انتخابات را در چارچوب قانون داشته باشد.  

هم‌زمان با سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر و چهارم خرداد روز مقاومت دزفول نیروهای نظامی و انتظامی و بسیج شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل صبح امروز با حضور در گلزار شهدای گمنام ضمن تجدید پیمان با شهدا، به اجرای مراسمی نظیر مولودی‌خوانی امیرالمومنین(ع) و همچنین قرائت زیارت عاشورا پرداختند.

انتهای پیام/2406/ط30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول