اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم دزفول در مجلس:

خاطرات تلخ موشک‌باران‌ بی‌امان رژیم بعث عراق بر مردم دزفول فراموش نشدنی است

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی گفت: خاطرات موشک‌باران‌های بی‌امان بعث عراق بر مردم این شهرستان خاطره‌ای تلخ و فراموش نشدنی است که باید برای ماندگاری این خاطرات قدم‌هایی اساسی برداشت.

خاطرات تلخ موشک‌باران‌ بی‌امان رژیم بعث عراق بر مردم دزفول فراموش نشدنی است

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: نامگذاری چهارم خرداد به عنوان روز مقاومت و دزفول کوچکترین کاری بوده است که می‌شد برای شهرستان مقاوم و استوار دزفول انجام داد.

وی با اشاره به اینکه حق مردم دزفول بسیار بیش از این‌هاست، افزود: مردم دزفول حقی بسیار بیش از این نامگذاری دارند و باید با توجه بیشتر به این شهرستان از مقاومت مردم این شهر استوار قدردانی شود.

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه هنوز آثار مقاومت در این شهر تاریخی از بین نرفته است، گفت: تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات و بازسازی دزفول انجام شده است ولی تا رسیدن به شرایط ایده‌آل فاصله زیادی داریم.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: خاطرات موشک‌باران‌های بی‌امان بعث عراق بر مردم این شهرستان خاطره‌ای تلخ و فراموش نشدنی است که باید برای ماندگاری این خاطرات قدم‌هایی اساسی برداشت.

*پروژه‌های مهمی کلید خورده و به نتیجه رسیده است

پاپی‌زاده با اشاره به اینکه پروژه‌های بزرگی برای آبادانی شهرستان دزفول کلید خورده است، تاکید کرد: زیرگذرهای متوالی و اجرای پروژه‌های بزرگ در این شهرستان از جمله اقداماتی است که برای رفع محرومیت از این شهر جنگ‌زده در دستور کار قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: تلاش‌های زیادی برای رفع مشکلات پروژه زیرگذر جانبازان این شهرستان انجام شد و دستگاه‌های استانی برای رفع معضلات و جابجایی تاسیسات در مسیر این پروژه‌ها همکاری زیادی با مدیریت شهری دزفول داشتند.

به گزارش خبرگزاری فارس، چهارم خرداد چندسالی است که در تقویم ملی کشور به عنوان روز مقاومت مردم دزفول به ثبت رسیده است و همه ساله در این شهرستان به این مناسبت ویژه‌ برنامه‌هایی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول