اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دزفول:

بارندگی‌های اخیر دزفول در 100 سال گذشته بی‌سابقه بود

فرماندار دزفول از بی‌سابقه بودن بارندگی‌های‌ روزهای گذشته این شهرستان در 100 سال گذشته خبر داد و گفت: ابعاد خسارت‌های وارد شده به شهرستان بسیار زیاد بوده است.

بارندگی‌های اخیر دزفول در 100 سال گذشته بی‌سابقه بود

عبدالرضا احسانی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در دو روز گذشته بیش از 95 میلی‌متر در دزفول باران باریده است که در 100 سال گذشته در اردیبهشت ماه آماری بی‌سابقه است.

وی افزود: در جلسه فوری ستاد بحران که در فرمانداری تشکیل شده همه ادارات از جمله برق، آبفا و جهادکشاورزی، امور عشایر، هلال احمر و شهرداری به حالت آماده‌باش درآمده‌اند و امدادرسانی به مناطق حادثه دیده آغاز شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان دزفول خاطر نشان کرد: میزان خسارت در حال بررسی کارشناسی است و درصد و مبلغ دقیق آن برآورد نشده است که به محض مشخص شدن این خسارت‌ها میزان آن اعلام عمومی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه بارندگی‌ها در سطح شهرستان باعث آبگرفتگی روستاها شده است، افزود: روستاهای سنجر، بندبال، بیشه عباس‌آباد را آب گرفته و منازل آن‌ها پر از آب شده است.

فرماندار شهرستان دزفول گفت: خیابان‌های گلزار جنب مصلی نماز جمعه، کوی بهمن، ذوالفقار و کوی مقاومت دچار آب گرفتگی شدید شده‌اند که با کمک نیروهای امدادی مشکل در این مناطق حل شده است.

رئیس ستاد بحران شهرستان دزفول با اشاره به میزان خسارت وارد شده به مزارع گندم این شهرستان تاکید کرد: مزارع گندم دچار خسارت شده‌اند که خوشبختانه 70 درصد آن‌ها بیمه بوده است و نگرانی خاصی در این باره وجود ندارد.

انتهای پیام/72006/ر30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول