اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوی خبر داد

حضور 1000 معتکف در مساجد شهرستان خوی

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان خوی از حضور یک هزار معتکف در مساجد این شهرستان خبر داد.

حضور 1000 معتکف در مساجد شهرستان خوی

غلامرضا معصومی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی اظهار داشت: با شروع ماه رجب و فرا رسیدن ایام البیض و اعتکاف، در مساجد شهرستان خوی نیز همزمان با مساجد کل کشور، مراسم عرفانی و خداپسند اعتکاف با حضور مردم شهرستان دارالمومنین خوی برگزار می‌شود.

وی با بیان سابقه مراسم اعتکاف در خوی، گفت: مراسم اعتکاف در شهرستان خوی از سال 72 با همت امام جمعه وقت و با حضور 24 نفر معتکف آقا در مسجد جامع سیدالشهدا این شهرستان شروع و با توجه به استقبال پرشور و افزایش تعداد معتکفین آقا، نهایتاً در سال 79، سازمان تبلیغات اسلامی خوی متولی این عمل عبادی شد.

این مسئول افزود: با سپری شدن چند سال از برگزاری مراسم اعتکاف در شهرستان خوی و استقبال بی نظیر خواهران از این مراسم عبادی، در سال 81، اقدام به برپایی مراسم اعتکاف برای خواهران در مسجد امام خمینی این شهرستان شد و همه ساله بر حضور پرشور جوانان مخصوصاً خواهران در این مراسم معنوی افزوده می‌شود.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خوی ادامه داد: امسال مراسم اعتکاف با حضور بیش از یک هزار نفر معتکف در 9 باب از مساجد این شهر برگزار می‌شود.

معصومی در پاسخ به سئوالی در مورد برگزاری این مراسم معنوی در شهرها و روستاهای تابعه خوی، گفت: در مساجد شهرهای ایواوغلی، دیزج دیز، فیرورق و مساجد روستاهای زر آباد، سرابدال، وار، بدل آباد این مراسم برگزار می‌شود.

انتهای پیام/61001/ن20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول