اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی عنبرآباد خبر داد

برگزاری آیین اعتکاف در مساجد عنبرآباد

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عنبرآباد گفت: مراسم معنوی اعتکاف در 5 مسجد مرکز شهرستان و شهرهای تابعه عنبرآباد برگزار می‌شود.

برگزاری آیین اعتکاف در مساجد عنبرآباد

حجت‌الاسلام مهدوی‌راد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در عنبرآباد اظهار داشت: در این شهرستان آیین معنوی اعتکاف به دلیل استقبال بسیار و جمعیت زیاد به ویژه جوانان در دو مکان برگزار می‌شود.

وی افزود: خواهران برای شرکت در این آیین معنوی همچون سال‌های گذشته در محل مسجد جامع حاضر و مراسم معنوی اعتکاف ویژه برادران با هماهنگی‌های انجام شده در مسجد صاحب الزمان (عج) برگزار می‌شود.

مهدوی‌راد بیان کرد: با هماهنگی‌های انجام شده، آیین اعتکاف در سه نقطه دیگر از این شهرستان در بخش جبالبارز جنوبی در محل مسجد جامع، در شهر دوساری در محل مسجد جامع و در روستای گزآباد علیا در محل مسجد ابوالفضل (ع) این روستا برگزار می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی عنبرآباد تصریح کرد: شور و اشتیاق جوانان و نوجوانان برای شرکت در آیین معنوی اعتکاف قابل تقدیر است و به همین دلیل مراسم معنوی اعتکاف در پنج نقطه از شهرستان و شهرهای تابعه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در اعتکاف معتکف وقتی وارد مسجد شود عدم خروج از مراسم به جز در مواردی خاص صورت می‌گیرد، تصریح کرد: کسی که برای شرکت در این مراسم وارد مسجد میشود، اول باید فکر کند که چه بود، چه شد، کجا میرود و برای چه کاری میرود.

انتهای پیام/80002/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول