اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه توجیهی کاندیداهای شوراهای کهگیلویه مطرح شد

کاندیداها وعده‌های غیر عملی ندهند

در جلسه توجیهی کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای شهری و روستایی در کهگیلویه عدم دادن وعده‌های دروغین و غیر عملی و استفاده از افراد صلاحیت‌دار در ستادهای انتخاباتی کاندیداها مورد تأکید قرار گرفت.

کاندیداها وعده‌های غیر عملی ندهند

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه جلسه توجیهی کاندیداهای چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی کهگیلویه صبح امروز در فرمانداری دهدشت برگزار شد.

ابراهیم جعفری در این جلسه انتخابات را مظهر آزادگی ملت در تعیین سرنوشت خود دانست و اظهار داشت: انتخابات مهمترین وسیله برای اجرایی کردن آمال و آرزوها به شمار می‌آید.

فرماندار کهگیلویه در تبیین انتخابات از منظر رهبر معظم انقلاب گفت: انتخابات هر بار یک بلا را از کشور دور کرده است.

جعفری با تأکید بر بی طرفی کامل خود و سایر عوامل اجرایی در انتخابات اذعان داشت: قیامت خود را به هیچ جناح و فردی نخواهیم فروخت و فکر سیاسی خود را در انتخابات دخیل نخواهیم کرد.

رئیس ستاد انتخابات کهگیلویه با یادآوری شعائر انتخاباتی شهرستان تصریح کرد: هیچ کس حق ندارد به هیچ عنوان از امکانات دولتی له یا علیه کاندیدایی استفاده کند.

جعفری عدم تخریب وجهه کشور را یکی از نبایدهای انتخابات از نگاه رهبری خواند و گفت: باید با دادن امید به مردم، تخریب ذهنیت و تن دادن به دروغ، فریب، تهمت و.. را از خود دور کنیم.

مقام ارشد اجرایی کهگیلویه دادن هرگونه وعده غیر عملی از سوی کاندیداها را ناشایست خواند و گفت: تمامی مصوبات شوراها باید مورد تأیید کمیته انطباق قرار گیرد و شوراها هیچ مصوبه غیر قانونی نمی‌تواند داشته باشد.

جعفری ایجاد انگیزه، شور و نشاط و رقابت‌های انتخاباتی در چارچوب نظام را از بایدهای مدنظر رهبری پیرامون انتخابات عنوان کرد و گفت: کرامت ما بالاتر از خیلی کارهایی است که انجام می‌دهیم و باید در میدان سیاست صداقت داشته باشیم.

جعفری با تشریح مصوبات کمیته امنیت انتخابات شهرستان خاطرنشان کرد: کاندیداهای شوراها باید ستادهای خود را در مکان‌های مشخص شده مستقر و از برپایی ستادها در خیابان‌هایی که محدودیت ترافیکی دارند خودداری کنند.

وی خواستار  تبلیغات انتخاباتی کاندیداها مطابق معیارهای قانونی و در زمان مقرر شد و گفت: کاندیداها باید شرعیات را در امر مهم انتخابات مد نظر قرار دهند.

در ادامه جهان دیماز فرمانده نیروی انتظامی کهگیلویه با اعلام اینکه زمان رسمی تبلیغات شوراها از 16 خرداد آغاز می‌شود تبلیغات قبل از این موعد را تخلف دانست و ابراز داشت: هرگونه تبلیغات زودهنگام کاندیداها رصد می‌شود و به عنوان تخلف در پرونده انتخاباتی آنها به ثبت خواهد رسید.

دیماز بر انتخاب افراد شایسته برای ستادهای کاندیداها تأکید کرد و اذعان داشت: برخی از کاندیداها  اراذل و اوباش و افراد فاقد صلاحیت را برای تبلیغات خود اجیر می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه چنین مواردی در انتخابات دوره‌های قبل مشهود بوده همراهی افراد فاقد صلاحیت با برخی کاندیداها را متذکر شد و گفت: نامزدهای انتخابات شوراها باید در انتخاب افراد برای ستادهای خود دقت لازم را داشته باشند و افراد اوباش را ابزار کار خود نکنند.

دیماز در ادامه خاطرنشان کرد: ستادهای انتخاباتی باید در مکان‌های در نظر گرفته شده برپا شود و کاندیداها در سخنرانی خود از مطالب تنش‌زا و قومیت‌گرایی خودداری کنند.

انتهای پیام/82016/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول