اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

آب سد هراز به استان گلستان هم می‌رسد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با اشاره به سد بزرگ هراز در شمال گفت: پیش‌بینی شده است تا شهر کردکوی استان گلستان نیز از ظرفیت این سد بهره‌مند شود.

آب سد هراز به استان گلستان هم می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، عزت‌الله یوسفیان‌ملا صبح امروز در آیین افتتاح خانه بهداشت روستای پاشاکلا دابودشت با تبریک ایام فتح خرمشهر اظهار داشت: همه ما آرامش، آسایش، راحتی و امنیت کشورمان را مدیون شهدا، رزمندگان و جانبازانی هستیم که در ایام دفاع مقدس مردانه برای حفظ ناموس، دین، خاک و تمامیت ارضی تا پای جان ایستادگی کردند.

وی افزود: تمام دنیا در جنگ تحمیلی با پیشرفته‌ترین سلاح‌های آن روز به جنگ با کشورمان آمد که ما حتی از کمترین سلاح‌ها نیز محروم بودیم.

یوسفیان‌ملا با اعلام اینکه شهدا و رزمندگان ما خدایی بودند و هیچ قدرتی نمی‌تواند در مقابل اراده خدا و بندگانی که به او توکل کردند مقاومت کند، یادآور شد: در اردوهای راهیان نور حتما از خرمشهر بازدید کنید و ببینید که دشمنان بعثی با آب و خاک ما چه کردند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی با تبریک ایام ولادت امام علی(ع) خاطرنشان کرد: باید اهل بیت در هر زمینه‌ای سرلوحه امور ما باشند تا راه را گم نکنیم.

وی با اعلام اینکه در سال 86 از سوی وزارت بهداشت و درمان در کتابچه‌ای برای احداث خانه‌های بهداشت نیازسنجی و سطح‌بندی شده بود، گفت: خانه بهداشت این روستا در سطح‌بندی وزارت بهداشت نبود ولی با پیگیری لازم ساخت خانه بهداشت پاشاکلا از سوی وزیر بهداشت و درمان وقت در سال 86 به تصویب رسید و برای آن نیز مبلغ 50 میلیون تومان اختصاص یافت.

یوسفیان‌ملا در مورد گازرسانی به مناطق شهری و روستایی این شهرستان خاطرنشان کرد: حدود نیمی از روستاهای مسجد سلیمان که مرکز گاز ایران اسلامی است از نعمت گاز محرومند ولی در آمل هیچ روستایی را سراغ نداریم که مردم آن از نعمت گاز برخوردار نباشند و یا در آن برای گازرسانی اقدام نشده باشد.

وی همچنین با اشاره به سد بزرگ هراز آمل که یکی از بزرگ‌ترین پروژه‌های سدسازی کشور محسوب می‌شود، یادآور شد: احداث این سد یکی از اقدامات موثر و ماندگاری خواهد بود که در آن پیش‌بینی شده است به جهت استفاده در بخش کشاورزی تا شهر کردکوی استان گلستان نیز بهره‌مند شود.

انتهای پیام/86012/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول