اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز توسعه شبکه مرکز بهداشت هرمزگان:

آغاز پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی هرمزگان

مدیر مرکز توسعه شبکه مرکز بهداشت هرمزگان از آغاز طرح پایش و نظارت بر خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی و درمانی هرمزگان خبر داد.

آغاز پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز درمانی هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، یحیی میرزاده پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: نیازهای آموزشی بهورزان و کارکنان بهداشتی درمانی روستایی در طرح پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی روستایی بررسی و ارزیابی می‌شود.

وی افزود: با هدف شناسایی نیازهای جدید علمی و آموزشی بهورزان و کارکنان بهداشتی درمانی روستایی طرح پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی روستایی برای دومین بار در هرمزگان آغاز شده است.

مدیر مرکز توسعه شبکه بهداشت هرمزگان ادامه داد: در طرح پایش و نظارت خانه‌های بهداشت و مراکز بهداشتی درمانی، طی سال گذشته شناسنامه مراکز بهداشتی درمانی روستایی و خانه‌های بهداشت استان هرمزگان برای نخستین بار در هرمزگان تهیه شده است.

میرزاده با اشاره به اجرای طرح پایش خاطرنشان کرد: بررسی بهبود خدمات دهی مراکز بهداشتی درمانی، تهیه برنامه آموزشی بهورزان، پزشکان و سایر کارکنان مراکز بهداشتی درمانی از دیگر هدف‌های این طرح در استان هرمزگان است.

وی تصریح کرد: در این طرح 579 خانه بهداشت و 119 مرکز بهداشتی درمانی روستایی در سراسر استان هرمزگان توسط کارشناسان ستادی شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان‌ها پایش می‌شود و این طرح به مدت پانزده روز از 31 اردیبهشت آغاز و 15 خرداد سال‌جاری پایان خواهد یافت.

انتهای پیام/88007/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول