اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز بهداشت گچساران:

سرشماری الکترونیکی خانوارهای زیر پوشش مراکز بهداشتی گچساران به پایان رسید

سرپرست مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران گفت: سرشماری الکترونیک خانوارهای زیرپوشش مراکز بهداشتی و درمانی و خانه‌های بهداشت شهری و روستایی گچساران و باشت به پایان رسید.

سرشماری الکترونیکی خانوارهای زیر پوشش مراکز بهداشتی گچساران به پایان رسید

فرشاد رستمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار داشت: سرشماری از خانواده‌های زیرپوشش مراکز بهداشتی و درمانی گچساران و باشت از نیمه اسفندماه 91 آغاز شد.

وی با تشریح کلیات برنامه و زیرساخت‌های مورد نیاز پرونده سلامت الکترونیک و اهمیت و نحوه اجرای برنامه پرونده سلامت الکترونیک خانواده‌ها عنوان کرد: این طرح به منظور دسترسی بهتر به اطلاعات بهداشتی و درمانی خانواده‌ها در راستای برنامه‌ریزی و خدمات‌رسانی بهتر اجرایی شد.

سرپرست مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران از انجام و اتمام سرشماری خانواده‌های زیر پوشش هشت مرکز بهداشتی و درمانی روستایی و 50 خانه بهداشت شهرستان‌های گچساران و باشت به صورت الکترونیک خبر داد.

وی ادامه داد: سرشماری فوق با همکاری کارشناسان، کاردانان و بهورزان مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران به انجام رسید.

رستمی تصریح کرد: در این سرشماری کلیه اطلاعات شناسنامه‌ای، بهداشتی، نوع بیماری افراد و دیگر اطلاعات لازم بهداشتی و درمانی بر روی نرم‌افزار به ثبت رسیده است.

وی عنوان کرد: در این مدت و به منظور انجام مطلوب این طرح، گروه کارشناسان مرکز بهداشت گچساران عملیات سرشماری را روزانه رصد کرده و مورد پایش و نظارت قرار می‌دادند.

لزوم توجه و ترویج شیوه زندگی سالم

سرپرست مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران در ادامه یادآور شد: با توجه به الکترونیک بودن این سرشماری اطلاعات آن دقیق به ثبت رسیده است.

رستمی یادآور شد: عوامل و شرایط محیطی، اجتماعی و اقتصادی، کیفیت خدمات بهداشتی و درمانی، نحوه ارائه این خدمات و شیوه زندگی از مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار بر سلامت است.

وی با بیان اینکه مرکز بهداشت شهید علیزاده گچساران برنامه‌ریزی مطلوبی برای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی به شهروندان دارد، گفت: تحقق اهداف سلامت و شادابی در جامعه بدون توجه به شیوه زندگی سالم و توسعه فرهنگ سلامت امکان‌پذیر نیست و باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام/82001/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول