اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کردستان خواستار شد

فعال شدن شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کردستان

استاندار کردستان خواستار فعال شدن شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در شهرستان‌های استان شد.

فعال شدن شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از قروه، علیرضا شهبازی در همایش پدران آسمانی در قروه گفت: مهمترین افتخار مسئولان استان، خدمتگزاری به مردم کردستان، به ویژه خانواده شهداست.

وی یکی از اقدامات اساسی در راستای استفاده از ظرفیت ارزشمند خانواده شهدا طی سال‌های اخیر را به کارگیری تعدادی فرزندان معظم شهدا در سمت مسئولیت‌های اداری استان عنوان کرد و گفت: در چند سال اخیر برای رفع مشکلات مربوط به اشتغال خانواده شهدا و ایثارگران کردستان اقدامات ارزشمندی از سوی مسئولان تمامی دستگاه‌های اجرایی استان صورت گرفته است.

به گفته استاندار کردستان، در وجود خانواده شهدا معنویتی موج می‌زند که با استفاده از آن‌ها در پست‌های مدیریتی جامعه را به تحرک و پویایی وا می‌دارد.

وی از برگزاری آزمون استخدامی به ظرفیت 120 نفر در بخش آموزش و پرورش در مقاطع تحصیلی دیپلم و زیردیپلم در استان خبر داد و گفت: تلاش می‌شود در این بخش نیز استخدام خانواده شهدا در اولویت باشد.

شهبازی از تشکیل و برگزاری شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در استان خبر داد و گفت: در این شورا تصمیماتی در خصوص خدمتگزاری بهتر به خانواده شهدا اتخاذ می‌شود.

وی با تاکید بر فعال شدن این شورا در شهرستان‌های استان گفت: مهمترین هدف این شورا استفاده از بعد معنوی شهدا و خانواده معزز آنان در زندگی روزمره و جامعه است.

به گفته استاندار کردستان با فعال شدن این شورا در شهرستان‌ها مدیران اجرایی به صورت چرخشی، دو بار در سال با خانواده شهدا دیدار کنند تا از نزدیک در جریان مشکلات خانواده شهدا قرار گیرند.

شهبازی در پایان به ایجاد یک فرهنگ سازنده در کردستان در سال‌های اخیر اشاره کرد و افزود: اینکه شماره همراه مسئولان استان در اختیار عموم مردم قرار گیرد تا همه بتوانند با آنان ارتباطی مستقیم داشته باشند فرهنگی است که تداوم آن تحقق اصل خدمتگزاری به مردم خواهد بود.

انتهای پیام/79009/ر30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول