اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

همایش دیدار با پدران آسمانی در شهرستان بیجار برگزار شد

همزمان با 13 رجب المرجب و ولادت با سعادت حضرت علی(ع) یادگاران شهدای شهرستان بیجار در همایش پدران آسمانی با پدرانشان تجدید میثاق کردند.

همایش دیدار با پدران آسمانی در شهرستان بیجار برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیجار، دبیر همایش پدران آسمانی بیجار در این همایش که با حضور خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان و بسیجیان در حسینیه گلزار شهدای این شهر  برگزار شد، ضمن تبریک ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی(ع) گفت: برگزاری این همایش این پیام را می‌رساند که یاد شهدا هرگز فراموش نخواهد شد و به تعبیر امام راحل ملتی که شهادت دارد اسارت ندارد و ملت شریف ایران همواره در سایه برکت شهدا پیروز تمام میدان‌هاست.

علی خراج به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و افزود: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس و همچنین تجلیل از پدران شهدا  از جمله اهداف برگزاری این مراسم است.

دبیر همایش پدران آسمانی بیجار بیان داشت: ایجاد زمینه‌های مناسب برای بهبود و ارتقای ارتباط بین فرزندان شاهد، ارتقای جایگاه و نقش فرزندان شاهد در جامعه و ایجاد همکاری فرزندان شاهد در مباحث جامعه از دیگر اهداف برگزاری این جشن است.

وی خاطرنشان کرد: این همایش به صورت سراسری همزمان با کل کشور به همت فرزندان شهدا با هدف تحکیم پیوند ناگسستنی یادگاران شهدا با پدران شهیدشان به منظور پراکندن عطر دل‌انگیز شهادت در فضای جامعه و تقویت باورهای عمیق به ایثار و شهادت و در راستای پاسداشت مرزهای اعتقادی و اندیشه جغرافیایی انقلاب اسلامی برگزار شده است.

خراج زنده نگه‌داشتن یاد شهدا و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و جانبازان کمترین کاری است که در قبال رشادت‌های این بزرگمردان تاریخ اسلام می‌توان انجام داد.

این مسئول در پایان اذعان داشت: پدران آسمانی مردان مردی هستند که در ایام انقلاب در کنار انقلاب و رهبری ایستاده و جان خود را در راه اعتلای آرمان و ارزش های ارزشمند اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تقدیم نمودند.

انتهای پیام/79015/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول