اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با رقابت 10 تیم

فینی‌ها فاتح مسابقات والیبال شهدای لتحر کاشان شدند

چهارمین دوره مسابقات جام والیبال شهدای لتحر به مناسبت سالگرد حماسه آزادسازی خرمشهر با قهرمانی تیم فین به پایان رسید.

فینی‌ها فاتح مسابقات والیبال شهدای لتحر کاشان شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، در فینال چهارمین دوره مسابقات والیبال جام شهدای لتحر که در محل احداث سالن ورزشی شهدای لتحر و با حضور علاقمندان بسیاری برگزار شد پس از یک ماه رقابت تنگاتنگ و تماشایی تیم سادات ابن الزهرا فین به عنوان قهرمانی چهارمین دوره مسابقات حماسه آزادسازی خرمشهر دست یافت.

در آخرین روز مسابقات والیبال جام شهدای لتحر که در زمینی خاکی و در عین حال با استقبال پرشور علاقمندان به ورزش برگزار شد در دیدار رده‌بندی تیم «پیام زیدی ب» با نتیجه سه بر دو از سد هم نام خود تیم «پیام زیدی الف» گذشت و به عنوان سومی مسابقات دست یافت.

در دیدار پایانی و فینال مسابقات دو تیم «سادات ابن الزهرا فین» و تیم «شهید شعبانزاده لتحر» رو در روی هم قرار گرفتند دراین دیدار بازیکنان سادات ابن الزهرا فین رفته رفته برتری خود را بر حریف دیکته کردند و توانستند با پیروزی قاطعانه سه بر صفر به عنوان قهرمانی مسابقات دست یابند و تیم شهید شعبانزاده لتحر به مقام نایب قهرمانی بسنده کند و تیم «نوین تک ویدوجا» جام اخلاق مسابقات را به خانه ببرد.

چهارمین دوره رقابت‌های والیبال محلی کاشان موسوم به جام شهدای لتحر که هر ساله به مناسبت حماسه آزاد سازی خرمشهر با همکاری هیئت والیبال این شهرستان و مردم منطقه لتحر برگزار می‌شود با حضور 10 تیم پیام زیدی الف، پیام زیدی ب، سادات ابن الزهرا فین، امید شهید اردهال، جوانان شهید اردهال، شهید شعبانزاده لتحر، شهدای لتحر، سجادیه، شهید اردهال، نوین تک ویدوجا در دو گروه پنج تیمی به مدت یک ماه برگزار گردید.

سید جعفر سیدحسینی، سید رضا سیدحسینی، سید عباس سیدحسینی، سیدمحمود سیدحسینی، سید روح الله سید حسینی، سید حسن سیدحسینی، سید مجتبی سید حسینی، سید ابوالفضل سیدحسینی، سید مجید سید حسینی و سروش سعیدی اعضای تیم سادات ابن الزهرا را تشکیل می‌دهند.

محمدمهدی صادق زارع، کریم اکرامی، محمدحسین جعفری، مهدی شاطری، جوادشعبانزاده، مهدی رضایی، حسن شعبانزاده، حسن باقرزاده، اصغر جعفری در تیم شهید شعبانزاده لتحر به عنوان تیم نایب قهرمان بازی می‌کنند.

حضور "سید مهدی بازارگرد" بازیکن سابق تیم ملی و فعلی باشگاه پیکان به همراه سید جواد محتشمیان کارشناس و گزارشگر مسابقات والیبال کشور در دیدار نهایی قابل توجه بود.

عده‌ای از مسئولان اجرایی و ورزشی کاشان از جمله شهردار، رئیس اداره تأمین اجتماعی کاشان و تعدادی از اعضا و کادر مدیریتی باشگاه باریج اسانس نیز از دیگر میهمانان این مسابقات بودند.

با توجه به نزدیکی انتخابات شوراهای شهر کاشان تعدادی از نامزدان تصدی پست شورای شهر در محل مسابقات به صورت خودجوش حضور پیدا کرده بودند و نظاره‌گر بازی رده‌بندی و فینال بودند و حتی یکی از کاندیداها که از سمت مدیریتی خود به دلیل حضور در جمع نامزدان شورای شهر استعفا داده است به پشت تریبون رفت و به ایراد سخنرانی و خیرمقدم به ورزشکاران پرداخت .

سالن ورزشی شهدای لتحر به عنوان محل برگزاری فینال این سری مسابقات پس از چهار سال از مراسم کلنگ‌زنی آن تنها اسکلت اولیه آن ریخته شده که این خود گویای روند کند ساخت این سالن ورزشی است و در حال حاضر برخی نامزدان انتخاباتی در گوشه و کنار این زمین و در جمع مردم از تکمیل این سالن به عنوان یکی از برنامه‌های آینده خود در شورای شهر نام می‌برند.

وزش شدید باد و ایجاد گرد و خاک و وقفه پنج دقیقه‌ای در جریان دیدار فینال از دیگر حواشی این مسابقات بود. 

از نکات قابل توجه وجود 9 بازیکن با نام خانوادگی مشابه در تیم  10 نفره سادات این الزهرا فین به عنوان قهرمان مسابقات است.

انتهای پیام/63010/ق40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول