اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مازندران پیشتاز در حماسه سیاسی ـ 94

نیازآذری: حضور مردم در انتخابات برای حفظ دستاوردهای نظام ضروری است

رئیس مجمع نمایندگان مازندران به اهمیت انتخابات 24 خرداد اشاره و گفت برای حفظ دستاوردهای نظام و ایجاد یاس و ناامید دشمنان حضور فعال مردم در انتخابات امری ضروری است.

نیازآذری: حضور مردم در انتخابات برای حفظ دستاوردهای نظام ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از بابل، حسین نیاز آذری ظهر امروز در نشست مشترک با حضور هاشمی معاون عمرانی استاندار مازندران، ملکی مدیرکل ثبت احوال مازندران، عسگری شهردار بابل، اکبرپور رئیس اداره راه و شهرسازی و روسای ادارات و بخش‌ها در ثبت احوال بابل اظهار داشت: سوم خرداد، نماد مقاومت و وفاداری به امام(ره) و نشان از ولایت‌محوری مردم مسلمان ایران است که با دفاع از اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی اقتدار و امنیت راه ایران اسلامی برگردانده و دشمن را از تهاجم و تعرض به این مرز و بوم برای همیشه مایوس کردند.

وی به اهمیت انتخابات 24 خرداد اشاره کرد و افزود: برای حفظ دستاوردهای نظام و ایجاد یاس و ناامید دشمنان حضور فعال مردم در انتخابات امری ضروری است.

نیاز آذری بیان کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات تجدید میثاق با امام راحل، شهدا، دفاع مقدس و حمایت از مقام معظم رهبری است.

وی تصریح کرد: دشمن سعی دارد با ایجاد چالش‌های اقتصادی و سیاسی، مردم را از نظام و انقلاب جدا کرده تا عرصه برای حضور مستبدانه او فراهم شود.

نماینده مردم بابل در مجلس افزود: ثبت احوال بندپی شرقی و غربی که از پروژه‌های نیمه‌کاره شهرستان بابل محسوب می‌شود در این جلسه مورد بررسی قرار گرفت تا اعتباری را برای نوسازی، تکمیل و تجهیز به سیستم‌های جدید در این دو اداره ثبت احوال اختصاص یابد تا به‌زودی بهره‌برداری شود.

این مسئول گفت: همچنین بر اساس پیگیری‌های انجام گرفته، به‌زودی شاهد افتتاح ثبت احوال در شهرهای امیر‌کلا و گتاب خواهیم بود.

انتهای پیام/86009/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول