اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی خبر داد

پیشرفت 77 درصدی مصوبات کارگروه اجتماعی فرهنگی آذربایجان غربی

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استاندار آذربایجان غربی گفت: مصوبات سه جلسه اخیر کارگروه اجتماعی فرهنگی آذربایجان غربی 77 درصد پیشرفت دارد.

پیشرفت 77 درصدی مصوبات کارگروه اجتماعی فرهنگی آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه یعقوب دیلمقانی ظهر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی فرهنگی آذربایجان غربی در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، اظهار داشت: پیشرفت اجرای مصوبات اجرا شده سه جلسه اخیر 77 درصد بوده که 11 درصد در حال اجرا و 11 درصد انجام نشده است.

وی با بیان اینکه بنا به تصمیمی که در مرکز صورت گرفته شده حداقل جلسات برای هر سه ماه یک‌بار دو جلسه بوده که هر 45 روز یک جلسه در استان تشکیل شود، خاطرنشان کرد: در این چهار‌ ماه سه جلسه در این کار گروه برگزار شده که تا آخر سال ادامه دارد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی اضافه کرد: در این جلسات تعداد دستور جلسه شش مورد، تعداد مصوبات 36 مورد، مصوبات اجرا شده‌ 17 مورد، مصوبات در دست اجرا 12 مورد، و مصوبات اجرا نشده هفت مورد بود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی بوده، اظهار داشت: تکلیف در انتخابات یک تکلیف عینی بوده که قابل تدارک نیست.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان غربی گفت: مسئله دیگری که مطرح است مسئله حجت شرعی است که مقام معظم رهبری در این خصوص فرمودند «در رای دادن باید انسان حجت شرعی داشته باشد یعنی اینکه علم داشته به طوری که رای به نفع مملکت و اسلام باشد امید است تا با حجت شرعی در انتخابات شرکت کنیم».

دیلمقانی اعلام کرد: حجاب و عفاف برای هر دستگاه دو نوع برنامه تعیین کرده که شامل برنامه درون سازمانی و برون سازمانی که لازم است وزارت کشور در امور اجتماعی فرهنگی آخر هر سال بازرسی از کل دستگاه‌ها در زمینه وظایف برون سازمانی و درون سازمانی و مسائل حقوق شهروندان صورت گیرد.

وی افزود: این اتفاق برای اولین بار در استان اتفاق افتاده و دستگاه‌های برتر مشخص شدند.

انتهای پیام/61001/ح20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول