اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان غربی خبر داد

افزایش اعتبار صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان غربی

صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان غربی گفت: صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان غربی سال گذشته بیش‌تر از اعتبار در نظر گرفته شده جذب اعتبار داشت.

افزایش اعتبار صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان غربی

صلاح گل محمدی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: انتخاب صندوق مهر امام رضا (ع) آذربایجان غربی به عنوان رتبه اول کشور مسئولیت ما را سنگین‌تر کرده و در این راستا تلاش ما افزون‌تر شده و با توجه به پتانسیلی که آذربایجان غربی دارد از ابتدای سال 92 برنامه‌ریزی‌های لازم صورت گرفته است. 

گل محمدی به معیار بررسی و انتخاب صندوق مهر امام رضا (ع) در کل کشور به عنوان رتبه برتر کشور اشاره کرد و ادامه داد: این معیار بر اساس چند سر فصل بوده که شامل پرداخت تسهیلات اشتغال، بازگشت اقساط، جذب منابع و سپرده‌های مردمی، بحث آموزشی پرسنل، بحث فناوری و راه‌اندازی سیستم‌های نوین بانکی در استان هست.

وی در عین حال افزود: صندوق مهر امام رضا (ع) استان توانسته در تمام آیتم‌هایی مطرح شده در حوزه‌های مختلف رتبه اول کشور را در سال جاری کسب کند.

گل محمدی با اشاره به اینکه سال گذشته 156 میلیارد ریال برای صندوق ما تعیین شده بود، بیان کرد: ما این میزان را افزایش داده و 275 میلیارد و 112 میلیون ریال از منابع دولتی پرداخت کردیم که این نشان می‌دهد باز پرداخت اقساط ما خوب بوده و با تلاش همکاران این صندوق توانستیم بیشتر تشکیل پرونده داده و منابع جذب کرده به طوری که تهران را قانع کنیم که به ما این اعتبار را پرداخت کند.

وی گفت: در حالی که استان‌های دیگر خیلی کمتر از سهم خود را پرداخت کردند که ما توانستیم سهم استان‌های دیگر را جذب کنیم.

انتهای پیام/61001/غ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول