اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه لنده خبر داد

برگزاری مراسم چهلم شهدای گمنام در لنده

امام جمعه لنده گفت: مراسم چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در شهر لنده با حضور پر شور مردم در چهارم خرداد برگزار می‌شود.

برگزاری مراسم چهلم شهدای گمنام در لنده

به گزارش خبرگزاری فارس از لنده، حجت‌الاسلام عباس عبدالملکی در جلسه شورای اداری این شهرستان اعتکاف را زمینه خودسازی و رسیدن به قرب الهی خواند و اظهار کرد: انسان با از خلق رستن می‌تواند به خداوند برسد.

وی افزود: همه ساله در ایام اعتکاف، بسیاری از جوانان این شهرستان با شور و استقبال فراوانی در این مراسم معنوی شرکت و از رحمت بیکران خداوندی سود می‌برند.

امام جمعه لنده گفت: امسال هم با ثبت نام از شرکت‌کنندگان در این مراسم معنوی، زمینه حضور صدها نفر از جوانان این شهرستان مهیا شده است.

عبدالملکی تصریح کرد: برنامه‌ریزی برای ایام اعتکاف و تدارک برنامه‌های فرهنگی مناسب این ایام از مهم‌ترین اقداماتی است که مسئولان می‌توانند برای جذب جوانان به این مراسم معنوی انجام دهند.

وی در ادامه با اشاره به نزدیک شدن به سالروز آزادسازی خرمشهر افزود: مراسم گرامیداشت سوم خرداد با حضور بسیجیان و مردم شریف و شهیدپرور این شهرستان برگزار می‌شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی لنده گفت: درست است که امروز شرایط خاصی بر کشور حاکم است، اما بزرگداشت سوم خرداد باید از سال‌های قبل باشکوه‌تر برگزار شود.

وی، خرداد را یادآور حماسه‌آفرینی ملت ایران خواند و اذعان داشت: وقوع رخدادهای عظیم در این ماه، خیر و برکت را برای انقلاب به همراه داشته و کشور را در برابر حوادث بیمه کرده است.

عبدالملکی گفت: با توجه به شرایطی که در کشور حاکم است، می‌طلبد همه امکانات در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن مراسم گرامیداشت این رخداد و حماسه عظیم به‌کار گرفته شوند.

وی افزود: با توجه به گذشت بیش از 31 سال از فتح خرمشهر نباید تلقی شود که این حماسه با گذشت زمان رخت بر بسته، بلکه باید به‌گونه‌ای برگزار شود که باشکوه‌تر از سال‌های گذشته باشد.

امام جمعه لنده در ادامه با اشاره به سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) اظهار کرد: امام خمینی(ره) معجزه‌گر قرن بود که ایران پر از ظلم و تباهی را به ایران گلستان بدل کرده است.

عبدالملکی افزود: برگزاری مراسم گرامیداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره) از مهم‌ترین برنامه‌هایی است که در دستورکار همه مسئولان به خصوص شورای اداری قرار گرفته است.

وی ابراز کرد: ما باید در این ایام خط و مشی امام را برای مردم تبیین کنیم تا مردم با گفتمان امام و رهبری بیش از گذشته آشنا شوند.

امام جمعه لنده از مسئولان خواست تا با برگزاری برنامه‌های متنوع نقش امام را در بیداری امت‌های اسلامی تبیین و اندیشه‌های امام را در بین جوانان انتشار دهند.

وی در پایان با اشاره به فرا رسیدن چهلمین روز خاکسپاری شهدای گمنام در لنده گفت: مراسم چهلم شهدای گمنام در لنده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در تپه نورالشهدا این شهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/82013/ذ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول