اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره محیط زیست شوشتر خبر داد

دستگیری صیاد 1000 قطعه ماهی در شوشتر

رئیس اداره محیط زیست شوشتر از دستگیری صیاد متخلفی که اقدام به صید غیر مجاز یک‌هزار قطعه ماهی کرده بود خبر داد.

دستگیری صیاد 1000 قطعه ماهی در شوشتر

علی فتحی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبر‌نگار فارس در شوشتر اظهار کرد: تعدادی از صیادان غیر مجاز که اقدام به صید غیرمتعارف ماهی در این شهرستان کرده بودند دستگیر و برخی از این افراد جریمه نقدی شدند.

وی از دستگیری صیادان غیر مجاز در شوشتر خبر داد و گفت: تعدادی از صیادان غیر مجازی که اقدام به صید غیرمتعارف ماهی داشته دستگیر شدند و به جد به دنبال برخورد جدی با آن‌ها هستیم.

وی در ادامه در خصوص دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی گفت: یکی از متخلفان که اقدام به صید غیر مجاز یک هزار قطعه ماهی کرده بود به دستگاه قضایی ارجاع و جریمه نقدی شده است.

فتحی‌نیا در بیان روش غیر مجازی که صیادان برای صید ماهی استفاده می‌کنند تصریح کرد: این فرد متخلف دستگیر شده با شش دستگاه باتری ماشین و یک عدد خازن و یک قایق پارویی اقدام به صید غیر مجاز ماهی در رودخانه شهرستان شوشتر کرده است.

وی در مورد جریمه در نظر گرفته برای صیاد متخلف بیان کرد: بر اساس قانون جریمه در نظر گرفته شده برای صیاد متخلف به ازای هر قطعه ماهی صید شده 100 هزار ریال است.

فتحی‌نیا در مورد اینکه این جریمه بر اساس زیان وارده بر محیط زیست محسوب شده گفت: فرد متخلف دستگیر شده در مجموع صید غیر مجاز یک هزار قطعه ماهی 100 میلیون ریال جریمه خواهد شد.

وی در بیان اینکه اداره محیط زیست به شدت در حال پیگیری افراد متخلف است افزود: متخلفانی که اقدام به صید غیر مجاز ماهی از رودخانه این شهرستان می‌کنند با آن‌ها برخورد جدی خواهد شد.

رئیس اداره محیط زیست شوشتر در پایان خاطرنشان کرد: در این زمینه دستگاه قضایی همکاری بسیار خوبی با اداره محیط زیست برای جلوگیری از صید غیر مجاز ماهی داشته است.

انتهای پیام/72006/ر30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول