اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد هیرمند خبر داد

توزیع سبد غذایی بین کودکان دچار سوء تغذیه هیرمند

مدیر کمیته امداد هیرمند گفت: سبد غذایی بین کودکان دچار سوء تغذیه هیرمند با ارزش 960 میلیون ریال توزیع شد.

توزیع سبد غذایی بین کودکان دچار سوء تغذیه هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد سیستان و بلوچستان، علیرضا کریمیان اظهار داشت: 400 نفر از کودکان دچار سوء‌تغذیه ماهانه 240 هزار ریال سرانه غذایی دریافت می‌کنند.

وی افزود: برنج، روغن، ماکارانی، پنیر، تن ماهی، شیر و شکر از جمله کالاهای اساسی است که بین کودکان دچار سوء تغذیه توزیع شده است.

مدیر کمیته امداد هیرمند بیان کرد: متأسفانه برخی از خانواده به دلیل عدم توان اقتصادی دچار کمبود مواد غذایی هستند که به همین دلیل کودکان آنها دچار اختلالات جسمی می‌شوند.

کریمیان گفت: مراکز بهداشتی با شناسایی کودکانی که دچار سوء تغذیه هستند آنها را به کمیته امداد معرفی می‌کنند.

توزیع البسه بین هزار و 146 نفر از ایتام تحت حمایت هیرمند

وی گفت: تعداد 2 هزار و 190 متر پارچه مانتو شلوار، بلوز مردانه و مانتو، اهدایی از سوی مؤسسه خیریه حضرت رقیه (س) به مبلغ 154 میلیون و 962 هزار و 437 ریال به هزار و 146 یتیم تحت حمایت این شهرستان اهدا شد.

مدیر کمیته امداد هیرمند ادامه داد: تعداد هزار و 328 یتیم این شهرستان از سوی هزار و 328 حامی نیکوکار مورد حمایت مادی و معنوی قرار دارند که ماهیانه مبالغی را به عنوان سرانه به حساب ایتام و امداد واریز می‌کنند.

کریمیان خاطرنشان کرد: در مراسم‌های خاص نیز از سوی مؤسسات خیریه سراسر کشور، کمک‌هایی در قالب پوشاک، نوشت‌افزار تحصیلی، لوازم خانگی و ... به ایتام اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: سال گذشته مبلغ 2 میلیارد و 143 میلیون و 88 هزار و 712 ریال شامل کمک‌های نقدی و جنسی از سوی حامیان نیکوکار به ایتام این شهرستان پرداخت و توزیع شده است.

انتهای پیام/75002/ش/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول