اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی اعلام کرد

کاهش 100 درصدی درآمد گمرک مهاباد

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی گفت: یک ماه نخست سال جاری درآمد گمرک مهاباد نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 100 درصد کاهش یافت.

کاهش 100 درصدی درآمد گمرک مهاباد

میرهاشم سیداحمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: یک ماه نخست سال جاری مجموع درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی 87 هزار و 923 میلیون ریال گزارش شد.

وی با اشاره به افزایش 56 درصدی درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی در یک ماه نخست سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته، تصریح کرد: درآمد گمرکات استان در یک ماه نخست سال گذشته، 56 هزار و 503 میلیون ریال بود.

سیداحمدی، تعداد پرسنل گمرکات آذربایجان‌غربی را 695 نفر عنوان کرد و گفت: یک ماه نخست سال جاری سهم درآمد گمرکات آذربایجان‌غربی به ازای هر یک نفر پرسنل، 127 میلیون ریال است.

ناظر گمرکات آذربایجان‌غربی افزود: یک ماه نخست سال جاری گمرک مهاباد هیچ درآمدی نداشت و این در حالی است که در مدت زمان مشابه سال گذشته درآمد این گمرک چهار میلیون ریال بود.

وی، تعداد پرسنل گمرک مهاباد در یک ماه نخست سال جاری را 18 نفر عنوان کرد و گفت: درآمد این گمرک در فروردین ‌ماه سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 100 درصد کاهش یافته است.

انتهای پیام/61010/ذ10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول