اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در شب ولادت مولای متقیان برگزار می‌شود

اربعین 2 شهید گمنام جایزان در روستای صفر

فرمانده سپاه امیدیه از برگزاری مراسم بزرگداشت چهلمین روز تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام جایزان در روستای صفر خبر داد.

اربعین 2 شهید گمنام جایزان در روستای صفر

فرهاد بابلی‌شعار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در امیدیه اظهار کرد: با حضور اقشار مختلف مردم استان خوزستان، چهلمین روز تشییع و تدفین دو شهید گمنام بخش جایزان شهرستان امیدیه در روستای صفر برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با دهه دوم فاطمیه، مردم شهر جایزان از دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس استقبال باشکوهی کردند و توفیق میزبانی این دو لاله زهرایی نصیبشان ‌شد.

*استقبال بی نظیر از شهدای گمنام

فرمانده سپاه امیدیه با بیان اینکه این شهدای والامقام در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا‌(س) بر دستان مردم شهیدپرور شهر جایزان تشییع شدند اضافه کرد: مهمانان روستای صفر 2 لاله بی‌نشان 17 و 19 ساله عملیات والفجر هشت هستند که تشییع آنان با حضور دهها هزار نفر از سراسر استان خوزستان صبح روز یکشنبه 25 فروردین ماه انجام ‌شد.

بابلی‌شعار به استقبال پرشور مردم از شهدای گمنام اشاره کرد و گفت: شهدای گمنام جایزان پس از عبور از شهرهای امیدیه، آغاجاری و جایزان و روستای آب باران، سرجولکی، شهرک حر، شهرک بلال، اسلام آباد و روستای ولی در تپه نورالشهدای لاله‌های زهرایی روستای صفر آرام گرفتند.

*وعده گاه؛ تپه نوالشهدای روستای صفر

به گفته فرمانده سپاه امیدیه تعداد زیادی از اهالی شهرهای رامهرمز، آغاجاری، بهبهان و لکک بهمئی خود را به جمعیت مشایعت کننده شهدای گمنام ‌رساندند و در مراسم تشییع این دو لاله پرپر شرکت کردند.

این رزمنده دفاع مقدس در ادامه به برگزاری مراسم چهلمین روز تشییع و خاکسپاری این شهید والامقام دوران هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: این مراسم از ساعت 21 و 30 دقیقه روز پنج‌شنبه 2 خردادماه در تپه نورالشهدای روستای صفر جایزان برگزار می‌شود.

وی گفت: در این مراسم که با حضور اقشار مختلف مردم ولایت مدار استان خوزستان و استان‌های همجوار برگزار می‌شود دعای روح‌بخش کمیل زمزمه خواهد شد.

انتهای پیام/72010/ق20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول