اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خبر داد

استقرار تخت‌های 800 میلیون ریالی در اورژانس بیمارستان برازجان

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از استقرار تخت‌های 800 میلیون ریالی در بخش اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد.

استقرار تخت‌های 800 میلیون ریالی در اورژانس بیمارستان برازجان

علیرضا رئیسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتستان اظهار داشت: بیمارستان شهید گنجی آماده بهره‌برداری است و در روزهای آینده با حضور مسئولان ارشد استان و کشور مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: این بیمارستان از آخرین استانداردهای روز جهانی برخوردار است و بسیاری از دستگاه‌های پیشرفته و مدرن در بخش‌های مختلف بیمارستان استقرار یافته‌اند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: هم‌اکنون 70 تخت فعال آی سی یو در استان بوشهر وجود دارد که 24 تخت مربوط به دشتستان است و 24 تخت دیگر نیز در بیمارستان جدید برازجان با کیفیت مطلوبی آماده شده است.

رئیسی تصریح کرد: دستگاه‌های مدرن و بسیار باکیفیتی در این بیمارستان وجود دارد و استفاده از تشک‌های مواج نیز از دیگر مزیت‌های این بیمارستان است.

وی از استقرار تخت‌های 800 میلیون ریالی در بخش اورژانس بیمارستان شهید گنجی برازجان خبر داد و گفت: تعداد 6 تخت‌ بسیار مجهز برای بیمارستان جدید برازجان خریداری و نصب شده‌اند که هزینه هر تخت 800 میلیون ریال است.

رئیسی افزود: این تخت‌ها الکترومکانیک هستند و در زمان بستری شدن بیمار در اورژانس و قبل از رسیدن پرستار، کار تمیز کردن بیمار و سایر خدمات از قبیل جلوگیری از لخته شدن خون را انجام می‌دهند.

وی یادآور شد: اورژانس اطفال و کودکان این بیمارستان نیز جدا از اورژانس بزرگسالان است که این امر به منظور آسایش روانی اطفال و کودکان انجام گرفته است.

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ابراز داشت: 24 تخت اورژانس اطفال و 24 تخت اورژانس کودکان در این بیمارستان استقرار دارد و امیدوار هستیم بهتریم و باکیفیت‌ترین خدمات را ارائه دهیم.

انتهای پیام/2452/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول