اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون مؤسسات خیریه، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی آذربایجان غربی عنوان کرد

توزیع صندوق صدقات بهزیستی در ادارات آذربایجان غربی

معاون مؤسسات خیریه، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی آذربایجان غربی گفت: با تأمین اعتبار مورد نیاز، صندوق‌های صدقات بهزیستی تا پایان سال جاری در ادارات استان توزیع می‌شوند.

توزیع صندوق صدقات بهزیستی در ادارات آذربایجان غربی

محمود شیخ‌علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: به منظور ترویج شیوه‌های مشارکت افراد در اجرای طرح‌های اداره کل بهزیستی آذربایجان‌ غربی اجرای طرح شکرانه سلامت در دستگاه‌های اجرایی با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

وی با اشاره به مشارکت‌های مردم به منظور کمک به مددجویان بهزیستی در آذربایجان‌ غربی، تصریح کرد: در راستای تسهیل در امر مشارکت‌های مردمی، صندوق‌های صدقات ویژه بهزیستی در اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی و سایر ادارات وزارت رفاه در استان توزیع می‌شود.

شیخ‌علیزاده گفت: در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، صندوق‌های صدقات بهزیستی تا پایان سال جاری در ادارات استان توزیع می‌شوند.

معاون مؤسسات خیریه، مشارکت‌های مردمی و اشتغال بهزیستی آذربایجان غربی افزود: 27 موقوفه متعلق به اداره کل بهزیستی آذربایجان غربی با ثبت در سامانه جامع موقوفات استان، توسط خیرین وقف شده است.

وی ادامه داد: این موقوفات با کاربری‌های مختلفی وقف شده است.

شیخ‌علیزاده با اشاره به سامان‌دهی موقوفات در اختیار بهزیستی آذربایجان غربی، خاطرنشان کرد: به این منظور تابلوهای مشخصی در این مکان‌ها برای جلوگیری از هر گونه تخلف نصب می‌شود.

انتهای پیام/61010/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول