اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سازمان بسیج رسانه فارس اعلام کرد

دسیسه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب می‌کنیم

سازمان بسیج رسانه استان فارس، با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که پرشور و با نشاط، 24 خرداد ماه جاری پای صندوق‌های رای حاضر شده و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب می‌کنیم.

دسیسه‌های دشمنان انقلاب را نقش بر آب می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، سازمان بسیج رسانه‌ فارس در حمایت از شورای نگهبان با صدور بیانیه‌ای با یادآوری اینکه اکنون در آستانه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا هستیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب، مظهر حماسه سیاسی و اقتدار نظام جمهوری اسلامی محسوب می‌شود و آبروی نظام و مظهر اراده ملی و نماد مردم‌سالاری اسلامی است.

در این بیانیه تصریح شده است: اینک با اعلام نظر شورای نگهبان، انتظار می‌رود نامزدهای انتخاباتی که به هر دلیلی احراز صلاحیت نشده‌اند، حرمت نهادهای قانونی کشور و نظام را رعایت و به رأی و نظر شورای نگهبان تمکین کرده و ضمن احترام گذاشتن به نظر این شورا، تلاش خود را در راستای بالابردن مشارکت حداکثری مردم برای انتخاب اصلح از میان جمع معرفی شده از سوی شورای نگهبان متمرکز کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: افرادی که طبق نظر شورای نگهبان واجد شرایط تشخیص داده شده‌اند، نیز باید قانون را نصب‌العین قرار داده و قانون‌مداری و تبعیت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.

در این بیانیه اضافه شده است: ما اعضای بسیج رسانه استان فارس ضمن تشکر از شورای نگهبان که به حق حافظ هویت اسلامی نظام است، با اعتقاد کامل به مبانی جمهوری اسلامی ایران، پشتیبانی همه‌جانبه خود را از این تصمیم قانونی اعلام می‌داریم و معتقدیم که شورای نگهبان که از اساسی‌ترین ارکان این نظام است رای و مصلحت‌اندیشی آن، رای و مصلحت نظام بوده و هر کس رای شورای نگهبان را زیر سئوال ببرد اصل نظام را زیر سئوال برده و از دیدگاه ما مطرود انقلاب و مردم است.

بسیج رسانه فارس در بیانیه خود با تاکید بر اینکه تمام کاندیداها وظیفه دارند نقطه نظر شورای نگهبان را محترم بشمارند و باید در چارچوب منویات مقام معظم رهبری و قانون حرکت کنند، خاطرنشان کرده است: هشدار می‌دهیم که تضعیف و توهین به شورای نگهبان امری خطرناک برای کشور و اسلام است، بنابراین تمام طیف‌ها، شخصیت‌ها و جریانات سیاسی کشور اعم از کسانی که احراز صلاحیت شده و یا آنهایی که صلاحیتشان احراز نشده، باید حماسه سیاسی را مد نظر داشته باشند و در راستای خلق این حماسه حرکت کنند.

این بیانیه می‌افزاید: اعتقاد داریم رعایت بایسته‌های اخلاق سیاسی، مهم‌ترین رکن خلق حماسه است و التزام به اخلاق و پایبندی کاندیداها و طرفدارانشان به قانون در این انتخابات، متضمن رقم خوردن حماسه‌ای اخلاقی و سیاسی است که به یاری خدا شاهد آن خواهیم بود و همگی ما پرشور و بانشاط، 24 خرداد ماه جاری پای صندوق‌های رای حاضر شده و دسیسه‌های دشمنان اسلام و انقلاب را نقش بر آب می‌کنیم.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول