اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آتش نشانی شیراز خبر داد

3 کشته و زخمی حاصل واژگونی پژو 405

آتش‌نشانی شیراز از یک سانحه رانندگی که منجر به کشته و زخمی شدن سه نفر شد خبر داد.

3 کشته و زخمی حاصل واژگونی پژو 405

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز در این حادثه که در جاده شیراز به کوار رخ داد امدادگران تیم تصادفات جاده‌ای از ایستگاه 13 و کمکی 10 به محل حادثه واقع در جاده شیراز ـ کوار اعزام شدند.

برخورد خودرو پژو 405 با ستون برق و خاور منجر به واژگونی خودرو پژو شده بود که آتش‌نشانان پس از حضور در محل اقدام به ایمن‌سازی کرده و پس از بستن شیر اصلی گاز خودرو و انتقال دو نفر مجروح حادثه به حاشیه خیابان و استفاده کاور ویژه حمل جسد فوتی این سانحه، عملیات خود را ظرف مدت 24 دقیقه به پایان رساندند.

بر اساس گزارش دریافتی فارس، در همین روز یک مورد واژگونی خودرو پراید نیز در کمربندی جبل دراک رخ داد که توسط ماموران آتش‌نشانی از ایستگاه چهار خودرو به حالت اولیه برگردانده و عملیات در مدت کوتاهی به پایان رسید. 

بنا بر گزارش دیگری از همین منبع، روز گذشته با تماس یکی از شهروندان و اعلام مشاهده مار، بلافاصله تیم تخصصی امداد حیات وحش از ایستگاه شش به محل اعزام شد.

پس از حفر کانال و گودبرداری در خیابان نواب صفوی، ماری از گودال بیرون آمده و به داخل منزل مسکونی وارد شده و باعث رعب و وحشت ساکنان خانه شده بود که امدادگران 125 به وسیله تجهیزات خود مار را به دام انداخته و برای انتقال به محیط زیست به ایستگاه محل خدمت خود بردند.

انتهای پیام/‌2448/ن/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول