اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فروردین ماه امسال

106 مورد عملیات آتش‌نشانی در همدان انجام شد

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان گفت: 106 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان در فروردین امسال صورت گرفت که در مقایسه با فروردین سال گذشته که 112 مورد بوده پنج مورد کاهش داشته است.

106 مورد عملیات آتش‌نشانی در همدان انجام شد

رضا عسکری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان در خصوص عملکرد سازمان در فروردین ماه سال جاری اظهار داشت: 106 مورد عملیات توسط آتش‌نشانان همدان در فروردین ماه امسال صورت گرفت که در مقایسه با فروردین سال گذشته که 112 مورد بوده پنج مورد کاهش داشته است.

وی با اشاره به اینکه عملیات‌ها در بحث اطفا‌ء حریق و امداد و نجات صورت گرفته است، تصریح کرد: 64 عملیات مربوط به اطفاء حریق در بخش‌های زمین مزروعی، بایر، خدماتی، بهداشتی، ورزشی، صنعتی، اداری، مسکونی و .. صورت گرفته است.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با اشاره به حوادث در بخش امداد و نجات خاطرنشان کرد: در بخش امداد و نجات 42 عملیات شامل تصادف، کشف جسد، نجات حیوانات، ماندن پشت درب، گیر کردن اعضای بدن و ...اتفاق افتاده که توسط آتش‌نشانان همدان برطرف شد.

وی یادآور شد: هزینه‌های مصرفی در فروردین ماه سال جاری برای سازمان 81 میلیون و 468 هزار و 500 ریال بوده که در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته با مبلغ 39 میلیون و 902 هزار و 500 ریال، افزایش یافته است.

عسکری خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی همدان در این ماه 400 مورد کلاس آموزشی برگزار کرده که در مقایسه با فروردین سال گذشته 200 مورد افزایش یافته است.

وی با اشاره به آمار کل صدور طرح ایمنی پروانه ساختمانی ادامه داد: 49 مورد طرح ایمنی پروانه ساختمانی در طول یک‌ماه سال جاری صادر شده که در مقایسه با فروردین سال گذشته 11 مورد کاهش یافته است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری همدان با تأکید بر صدور 27 مورد تأییدیه ایمنی اماکن تجاری بیان داشت: در فروردین ماه سال جاری 30 مورد پایان‌کار ساختمانی صادر شده است.

وی در پایان سخنانش گفت: در فروردین ماه سال جاری هشت نفر مصدوم و یک نفر فوتی داشتیم که در مقایسه با فروردین ماه سال گذشته تعداد مصدومان کاهش یافته است.

انتهای پیام/89007/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول