اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم خبر داد

جذب 300 نفر در آتش‌نشانی قم از طریق آزمون

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم گفت: مجوز لازم برای جذب 300 نفر آتش‌نشان و راننده در قم اخذ شده است.

جذب 300 نفر در آتش‌نشانی قم از طریق آزمون

مهدی متقیان امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به ضرورت ساماندهی نیروی انسانی در شهرداری‌ها اظهار کرد: هدف از این کار تحقق شایسته‌سالاری و افزایش سطح کیفی نیروهای شهرداری و سازمان‌های زیرمجموعه این نهاد است.

وی افزود: اداره کل شهری و شوراهای استانداری قم به همین منظور پیگیری‌های فراوانی برای اخذ مجوز لازم به منظور برگزاری آزمون استخدامی صورت داد و موفق شد مجوز لازم برای جذب 300 نفر کارشناس، آتش‌نشان و راننده آتش‌نشان را از سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور کسب کند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم با بیان اینکه داوطلبان این آزمون می‌توانند از 22 تا 26 اردیبهشت ماه سال جاری برای ثبت نام به سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند گفت: پرتال استانداری قم شرایط لازم برای شرکت در این آزمون را منعکس کرده است.

وی ادامه داد: آزمون سازمان آتش‌نشانی قم دارای دو بخش علمی و عملی خواهد بود و تمهیدات لازم برای این منظور در نظر گرفته شده‌اند.

متقیان از برگزاری این آزمون در هفت کلانشهر به صورت همزمان خبر داد و عنوان داشت: بر اساس آمار موجود تاکنون 10 هزار و 800 نفر در آزمون‌های گذشته پذیرش، جذب و به کار مشغول شده‌اند.

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری قم با تاکید بر تصویب چارت جدید شهرداری قم تصریح کرد: به این ترتیب مقدمات لازم برای استخدام پیمانی نیرو در شهرداری قم فراهم خواهد شد.

انتهای پیام/78004/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول