اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری اصفهان:

20 نیروی جدید در آتش‌نشانی اصفهان استخدام می‌شوند

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: این سازمان با اطلاعیه‌ای در سایت خود نسبت به استخدام حدود 20 نفر نیروی جدید در آتش‌نشانی اصفهان اقدام می‌کند.

20 نیروی جدید در آتش‌نشانی اصفهان استخدام می‌شوند

بهزاد بزرگزاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به استخدام سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اظهار کرد: شهرداری اصفهان به منظور تکمیل بانک اطلاعاتی خود در زمینه نیرو‌های عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی از داوطلبان واجد شرایط به منظور اشتغال در آتش‌نشانی ثبت‌نام می‌کند.

وی به زمان ثبت‌نام متقاضیان برای استخدام در سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان اشاره کرد و ادامه داد: ثبت‌نام متقاضیان استخدام در این سازمان از 20 اردیبهشت ماه امسال آغاز شده است و تا 31 اردیبهشت ماه امسال نیز ادامه دارد و ثبت‌نام تمام متقاضیان به صورت اینترنتی و با مراجعه به سایت شهرداری و سازمان آتش‌نشانی اصفهان صورت می‌گیرد. 

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه این سازمان با اطلاعیه‌ای در سایت خود نسبت به استخدام حدود 20 نفر نیروی جدید در آتش‌نشانی اصفهان اقدام می‌کند، تصریح کرد: البته افراد جدیدی که به استخدام این سازمان در می‌آیند به عنوان راننده پایه یک استخدام می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه امسال حدود 20 نفر از نیرو‌های این سازمان بازنشسته شده‌اند، اضافه کرد: بیشترین افرادی که امسال در این سازمان بازنشسته شده‌اند از راننده‌های پایه یک سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان بوده‌اند.

بزرگزاد با اشاره به اینکه استخدام نیرو‌های آتش‌نشانی به صورت گروهی است، تاکید کرد: با توجه به این موضوع بازنشستگی نیرو‌های آتش‌نشان نیز براساس زمان استخدام گروه‌های آنها صورت می‌گیرد.

وی به سن بازنشستگی نیرو‌های آتش‌نشانی اشاره کرد و افزود: 20، 25 و 30 سال سابقه کار به عنوان سن در نظر گرفته شده برای بازنشسته شدن نیرو‌های آتش‌نشانی است.

انتهای پیام/63004/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول