اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

تجهیز هر چه بیش‌تر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی

استاندار آذربایجان غربی گفت: با توجه به نقش حوزه‌های علمیه در تبلیغ و ترویج معارف اسلامی و دینی، باید حوزه‌های علمیه تجهیز شوند.

تجهیز هر چه بیش‌تر حوزه‌های علمیه آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه استاندار آذربایجان غربی صبح امروز از حوزه‌های علمیه «امام خامنه‌ای» و «الزهراء» ارومیه بازدید کرد.

وحید جلال‌زاده در این بازدید که به منظور بررسی روند پیشرفت عملیات اجرایی حوزه‌های علمیه «امام خامنه‌ای» و «الزهراء» انجام گرفت، اظهار داشت: باید در راستای تسریع در روند اجرای این دو پروژه اقدامات لازم انجام گیرد.

وی با بیان اینکه احداث حوزه‌های علمیه آثار و برکات مثبت زیادی دارد، تصریح کرد: فعال‌تر شدن این دو حوزه علمیه می‌تواند گام موثری در ساماندهی وضعیت موجود بردارد.

جلال‌زاده افزود: باید بتوانیم حوزه‌های علمیه را تجهیز کرده و کارگاه‌های حوزه‌های علمیه را به صورت فعال‌تر برگزار کنیم.

وی حوزه‌های علمیه را منشأ مهمی برای ترویج و تبلیغ عنوان کرد و گفت: حوزه‌های علمیه باید بیش‌تر از این در زمینه تبلیغی وارد کار شوند تا ثمرات مثبت آن را به عینه در جامعه شاهد باشیم.

جلال‌زاده با بیان اینکه با بهره‌برداری از دو حوزه علمیه در دست احداث استان ظرفیت جدیدی در این زمینه ایجاد می‌شود، تصریح کرد: حوزه‌های علمیه سنگر مهمی برای دفاع از ارزش‌های اسلامی و انقلابی هستند.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول