اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران

برگزیدگان ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه تجلیل شدند

برگزیدگان ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه با حضور رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران تقدیر شدند.

برگزیدگان ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه تجلیل شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم مراسم تجلیل از برگزیدگان ششمین جشنواره برترین‌های حوزه‌های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز در سالن همایش سازمان تبلیغات اسلامی استان قم برگزار شد.

حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی رئیس مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در این مراسم حوزه‌های علمیه خواهران را از برکات اندیشه بلند و ناب امام و حمایت‌های جدی آن بزرگوار عنوان کرد و افزود: اگرچه تعداد عالمان فرهیخته از قشر بانوان در طول تاریخ تشیع کم است ولی از نظر کیفی نقش ارزنده‌ای ایفا کردند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از 65 هزار نفر در 384 واحد آموزشی مشغول تحصیل هستند و نزدیک به 70 هزار نفر فارغ‌التحصیل شده‌اند.

آیت‌الله مرتضی مقتدایی رئیس شورای سیاست‌گذاری حوزه‌های علمیه خواهران در این مراسم عنوان داشت: گام برداشتن در مسیر علم و دین توفیق بالایی است و شکر این نعمت این است که کوتاهی نکنیم و فعالیت‌ها را استمرار ببخشیم.

وی تصریح کرد: امروز استکبار که در جنگ تحمیلی و تحریم‌ها شکست خورده به القای شبهات به جوانان روی آورده و می‌خواهد جوانان را به انحراف بکشاند و دلسرد کند.

در پایان این مراسم مرضیه سلمانی، صدیقه محمد جعفری، نرگس القاصی، لیلا سواری و زینب سالمی‌فر از خوزستان، زینب جهانگیری و سالومه ابراهیم‌زاده از مازندران، مستانه بهاری و فاطمه متوسلیان از مرکزی، مریم شمخانی از همدان، معصومه نادرپور، مرجان مطهرنیا، منیرالزهرا صحرائیان، خدیجه شهبازی، فرزانه ساهور و ام‌البنین اکرمیان از فارس با حضور آیت‌الله مقتدایی و حجت‌الاسلام والمسلمین جمشیدی تجلیل شدند.

مهدیه لزکی و اعظم‌السادات سیدرضایی از قزوین، فائزه کربلایی از کرمان، سولماز فریدونی از کهکیلویه و بویراحمد، اعظم فیاضی و فاطمه حبیبی قشلاق از یزد، لیلا جعفر پور و مرضیه مجرد اروجعلی‌لو از آذربایجان شرقی، معصومه خانقاهی از آذربایجان غربی، فاطمه مجد از اردبیل، زهرا رحمانی و فاطمه احمدی از تهران، سیده مرضیه میراحمدی باباحیدری، فائزه رئیس ناوچی و زیبا رزم‌آفرین از چهارمحال و بختیاری از دیگر تجلیل شوندگان این مراسم بودند.

همچنین در این مراسم از اکرم شایسته، عطیه قاسمی، سمانه بهرانی، زهرا فاتحی‌زاده، مریم ربیعی، عطیه تقوی برزکی، اکرم یزدانی، اکرم احمدی، مریم اسماعیلی‌جندابه، آمنه کریمی، منصوره منشوری گندمانی و ملیحه فلاحیان بیشه از اصفهان، حمیده جهانی دوقزلو از بوشهر، کبری نیک فرجام از سمنان و فاطمه مرشدی بیدگلی از قم نیز با دریافت لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/78003/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول