اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سفری چهار روزه انجام شد

بازدید معاونان حوزه‌های علمیه خواهران از مدارس علمیه استان اصفهان

معاونان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در سفری چهار روزه از مدارس علمیه خواهران استان اصفهان بازدید کردند.

بازدید معاونان حوزه‌های علمیه خواهران از مدارس علمیه استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران حجت‌الاسلام رسول ابراهیمیان معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران گفت: طی این سفر گروه‌هایی به نمایندگی از معاونت‌های مختلف مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به مدارس علمیه خواهران استان اصفهان عزیمت کردند و از نزدیک با طلاب، کادر، اساتید،‌ مدیر، موسس و اعضای هیئت امنای این مدارس دیدار کردند.

وی با اشاره به اینکه این بازدیدها با هماهنگی مدیریت استانی حوزه علمیه خواهران استان اصفهان و بدون حضور مسئولان این مدیریت صورت گرفت اظهار داشت: طی این سفر چهارروزه اکثر مدارس علمیه خواهران استان اصفهان مورد بازدید قرار گرفتند. در روز اول این سفر دو گروه، در روز دوم سه گروه، در روز سوم پنج گروه و در روز چهارم سه گروه حضور داشتند.

معاون شهرستان‌های حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به فعالیت بیش از 50 مدرسه علمیه خواهران در استان اصفهان اضافه کرد: از این تعداد، بازدید از 11 مدرسه علمیه صورت نگرفت که بازدید از این مدارس علمیه نیز در آینده‌ای نزدیک صورت خواهد گرفت.

وی با اشاره به اینکه تا پیش از تشکیل مدیریت‌های استانی حوزه‌های علمیه خواهران بازدید از مدارس علمیه خواهران از سوی ستاد مرکزی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران صورت می‌گرفت، ادامه داد: با تشکیل مدیریت‌های استانی، این کار به مدیریت‌های استانی سپرده شد.

حجت‌الاسلام ابراهیمیان با اشاره به درخواست برخی مدارس علمیه مبنی بر بازدید مسئولان ستاد مرکزی مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران پس از تاسیس مدیریت‌های استانی خاطرنشان کرد: در سال گذشته این موضوع مطرح شد که معاونان یا نمایندگانی از آنها از تمام مدارس علمیه کشور بازدیدهایی داشته باشند و با توجه به درخواست مدیر حوزه علمیه خواهران استان اصفهان و دستور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران کشور این کار از استان اصفهان آغاز شد.

وی با اشاره به اقدامات اولیه صورت گرفته در راستای انجام این سفر تصریح کرد: قبل از سفر نقاط ضعف و قوت مدارس علمیه مورد بررسی قرار گرفت و پس از سفر نیز گزارش مشروح این سفر به مدیر حوزه‌های علمیه خواهران ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/2258/و/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول