اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته فنی هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان خبر داد

راه‌اندازی فازدوم سایت تیراندازی با کمان/ افزایش 5 برابری قیمت لوازم تیراندازی

مسئول کمیته فنی هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان از راه‌اندازی فازدوم سایت تیراندازی با کمان خبر داد و گفت: قیمت تجهیزات تیراندازی با کمان نسبت به سال گذشته پنج برابر شده و دیگر هر فردی نمی‌تواند به این رشته روی بیاورد.

راه‌اندازی فازدوم سایت تیراندازی با کمان/ افزایش 5 برابری قیمت لوازم تیراندازی

مصطفی حبیبیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: یکی از کارهای مهمی که قرار است در این سال انجام دهیم راه‌اندازی فاز دوم سایت تیراندازی با کمان اصفهان واقع در ملک‌شهر است.

وی تصریح کرد: از جمله برخی کارهایی که باید در راه‌اندازی فاز دوم انجام شود فضا سازی اطراف زمین چمن، خوابگاه، سرویس بهداشتی، ساخت دفتر هیئت و کلاس آموزشی است که امیدواریم با کمک خیرین ورزش‌یار ساخت این مکان تا انتهای سال جاری به پایان برسد.

مسئول کمیته فنی هیئت تیراندازی با کمان استان اصفهان ادامه داد: کاری به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری نداریم و با قدرت برنامه‌های خود را در هیئت پیگیری می‌کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که قیمت تجهیزات تیروکمان در حال حاضر چقدر است افزود: قیمت این تجهیزات نسبت به سال گذشته پنج برابر شده و قیمت یک کمان از دو میلیون شروع و به 10 تا 12 میلیون که یک کمان حرفه‌ای است نیز می‌رسید.

حبیبیان تاکید کرد: با چنین وضعیتی تنها کسانی که از تمکن مالی مناسب و زمان کافی برخوردار باشند می‌توانند به این رشته روی بیاورند.

انتهای پیام/63020/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول