اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور خبر داد

شناسنامه‌دار شدن تمامی هیئت‌های مذهبی کشور

معاون سازمان تبلیغات اسلامی کشور از شناسنامه‌دار شدن تمامی هیئت‌های مذهبی کشور خبر داد.

شناسنامه‌دار شدن تمامی هیئت‌های مذهبی کشور

به گزارش خبرنگار  خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، رحمت الله رضوی‌راد بعداز ظهر امروز در گردهمایی روسای شورای هیئت‌های مذهبی مازندران اظهار داشت: با توجه به رسالت و مسئولیت هیئت‌های مذهبی در چند حوزه فعالیت‌ها متمرکز می‌شوند.

وی با بیان اینکه شناسایی و ساماندهی هیئت‌های مذهبی نخستین قدم است، تصریح کرد: با گذشت چندین سال تمام هیئت‌های مذهبی شناسنامه‌دار شدند.

رضوی‌راد خاطر نشان کرد: باید بتوانیم هیئت‌ها را مدیریت،نظارت، هدایت و هر نوع تهدید را پیشگیری کنیم و این مهم‌ترین موضوع در شورای هیئت‌های مذهبی است.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی به آسیب‌زدایی هیئت‌های مذهبی اشاره و تصریح کرد: بحث آموزش هیئت‌های مذهبی و عناصر فرهنگی در این راستا موثر است و باید در دستور کار قرار گیرد.

وی متذکر شد: با وجود ظرفیت مناسب هیئت‌های مذهبی در استان تهدیداتی از سوی دشمنان وجود دارد و قصد دارند هیئت‌های مذهبی را از جایگاه آن بیندازند.

رضوی‌راد با بیان اینکه برای صدور مجوز هیئت‌های مذهبی چند موضوع به صورت محور تعریف شده است، خاطرنشان کرد: این محور بر اساس افکار و اندیشه‌های روحانی تعریف می‌شود و این حساسیت‌ها و مسائل چیزی نیست که دیگران برای ما حل کنند.

معاون سازمان تبلیغات اسلامی گفت: هیئت‌ها، مردمی هستند و از طریق نهادهای مردمی و روحانیت تدبیر می‌شود.

وی با بیان اینکه رویکردهای جدید در سازمان تبلیغات اسلامی ایجاد شده است، خاطر نشان کرد: برنامه‌های فرهنگی هدفمند و هدفگذاری و در برنامه پنج‌ساله تعریف شده است.

رضوی‌راد اذعان داشت: طرح برنامه به صورت کشوری تدوین شده و اعتبار آن در اختیار مدیر اداره تبلیغات شهرستان قرار می‌گیرد و نوع تدبیر و هماهنگی در شهرستان از طریق شورای هیئت‌های مذهبی و کانون مداحان انجام می‌شود.

انتهای پیام/86016/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول