اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه‌ای بالغ بر 36 میلیارد ریال

پایانه خرم در شهر اصفهان راه‌اندازی شد

ظهر امروز، پایانه خرم با وسعت 600 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 36 میلیارد ریال راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

پایانه خرم در شهر اصفهان راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، ظهر امروز پروژه‌های ترافیکی و بهبود حمل و نقل شهری در اصفهان راه‌اندازی شد که بهره‌برداری از پایانه خرم به عنوان پنجمین پایانه موجود در سطح شهر اصفهان راه‌اندازی شد.

پایانه‌های درون‌‌شهری به عنوان بخشی از تسهیلات سیستم حمل و نقل شهری محسوب می‌شوند و به عنوان مبدأ یا مقصد بخشی از خطوط حمل و نقل همگانی شهری یا برون‌‌شهری مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ظهر امروز، پایانه خرم با وسعت 600 متر مربع و با هزینه‌ای بالغ بر 36 میلیارد ریال راه‌اندازی و مورد بهره‌برداری قرار گرفت و این پایانه پس از پایانه‌های آبشار و امام علی (ع) در میدان جمهوری و در ابتدای خیابان خرم راه‌اندازی شده است.

حجم بالای مسافر در میدان جمهوری و ساماندهی وضعیت مسافران در این میدان یکی از مهم‌ترین دلایل احداث و راه‌اندازی پایانه خرم محسوب می‌شود، میدان جمهوری به عنوان یکی از میادین ورودی شهر است که در حال حاضر 250 دستگاه اتوبوس در قالب 23 خط اتوبوس‌رانی در این میدان فعالیت می‌کنند.

توسعه پایانه‌ها یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری اصفهان محسوب می‌شود و دو پایانه دیگر نیز در آینده‌ای نزدیک در شهر اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

پایانه‌ها یکی از عوامل مهم در راستای افزایش ایمنی و امنیت مسافران هستند و یکی از مؤلفه‌های تأثیر‌گذار در راستای مدیریت ترافیک شهر به شمار می‌روند و پایانه‌ها با کنترل، مدیریت و برنامه‌ریزی نقش مؤثری در ارتقای خدمات حمل و نقل عمومی شهر‌ها دارند.

همچنین پایانه‌ها مجموعه‌ای متشکل از تسهیلاتی شامل ایستگاه، نیمکت، کیوسک‌های کنترل و نظارت و امکانات تسهیلات رفاهی برای مسافران هستند و امیدواریم با راه‌اندازی پایانه خرم وضعیت ترافیک موجود در این منطقه بهبود پیدا کند.

انتهای پیام/63004/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول