اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال

درصدد راه‌اندازی پایانه غرب در اصفهان هستیم

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: راه‌اندازی پایانه غرب یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم استان محسوب می‌شود که شهرداری و مدیریت شهری اصفهان درصدد راه‌اندازی این پایانه تا پایان امسال است.

درصدد راه‌اندازی پایانه غرب در اصفهان هستیم

ابوالفضل قربانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در پاسخ به این سؤال که در حال حاضر شهرداری اصفهان چه اقداماتی را برای راه‌اندازی پایانه غرب در اصفهان انجام داده است، اظهار کرد: ساخت پایانه غرب اصفهان به عنوان اولویت نخست برنامه‌های شهرداری و مدیریت شهری اصفهان محسوب می‌شود.

وی اضافه کرد: مجموعه شورای شهر اصفهان پیگیری‌های لازم را در راستای اجرای سریع این پروژه انجام داده و در مرحله نخست زمینی در منطقه دو اصفهان برای جانمایی پایانه غرب اصفهان پیش‌بینی شده است.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به وجود مشکلاتی که درباره زمین اختصاص داده شده برای اجرای پایانه غرب اصفهان وجود دارد، تصریح کرد: زمین پیش‌بینی شده برای این پایانه دارای مشکلاتی از جمله آزاد‌سازی بوده است و در حال حاضر قطعه زمین دیگری در بخش دیگری از منطقه دو اصفهان برای راه‌اندازی پایانه غرب در نظر گرفته شده است.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری اصفهان اقدامات لازم را در راستای خریداری زمین مورد نیاز برای راه‌اندازی پایانه غرب انجام می‌دهد، ادامه داد: راه‌اندازی این پایانه یکی از مهم‌ترین مطالبات مردم محسوب می‌شود و شهرداری و مدیریت شهری اصفهان درصدد راه‌اندازی این پایانه تا پایان امسال در اصفهان است.

قربانی با بیان اینکه در بودجه امسال شهرداری اصفهان نیز اعتبارات قابل توجهی برای اجرا و راه‌اندازی پروژه پایانه غرب اختصاص داده شده است، تاکید کرد: امسال پایانه غرب یکی از پروژه‌های شاخص شهرداری اصفهان به شمار می‌رود.

وی به زمان آغاز عملیات اجرایی این پروژه اشاره کرد و گفت: طی یک ماه آینده عملیات اجرایی پروژه پایانه غرب در منطقه دو اصفهان آغاز می‌شود.

انتهای پیام/63004/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول