اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز:

می‌خواهیم در فصل آینده به حق خودمان برسیم

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز گفت: متاسفانه در فصل 91 – 92 نتوانستیم به جایگاه واقعی سایپا دست پیدا کنیم، اما تمام تلاش خود را می‌کنیم تا در فصل آینده به حق خودمان برسیم.

می‌خواهیم در فصل آینده به حق خودمان برسیم

روزبه‌ شاه‌علیدوست امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: سایپا تیم باریشه و حرفه‌ای است که در تمام طول فعالیت خود در چارچوب حرفه‌ای حرکت و خدمات زیادی به ورزش ایران کرده است.

وی تصریح کرد: بهره‌مندی از مدیریت علمی، کادر فنی توانمند و بالاخره حرکت به سمت جوان‏‎گرایی از مهمترین ویژگی‌های باشگاه سایپا و تیم فوتبال این باشگاه است و همین توانمندی‌ها از سایپا به عنوان یک تیم صاحب حرف در لیگ برتر ایران ساخته است.

هافبک نارنجی‌پوشان کرجی در پاسخ به این پرسش که چرا سایپا در فصل 91 – 92 لیگ برتر فوتبال ایران در جایگاه نهم قرار گرفت؟ گفت: نتیجه عملکرد تیم‌های ورزشی آن هم در رقابت‌های مستمری چون لیگ برتر به یک و یا حتی چند عامل بستگی ندارد و مجموعه‌ای از رخدادها در این امر دخالت دارد.

* جایگاه نهم جدول حق سایپا نبود

شاه‌علیدوست تاکید کرد: کسانی که بازی‌های ما را دیدند و از نزدیک با تلاش کادر فنی و بازیکنان آشنا بودند، تاکید دارند که جایگاه نهم در جدول حق سایپا نبود و ما باید حداقل در جمع 5 تیم برتر جدول قرار می‌گرفتیم.

وی افزود: متاسفانه با موانعی در طول راه با آن روبه‌رو شدیم که علیرغم همه تلاش‌ها موجب شد که سایپا در نهایت در این جایگاه قرار گیرد و اگر اندکی در طول مسابقات دقت می‌کردیم و شانس با ما همراه بود، موفقیت بهتری را کسب می‌کردیم.

هافبک تیم فوتبال سایپای البرز ادامه داد: به هر حال گذشته‌ها گذشته و باید به فکر آینده بود و می‌خواهیم در فصل بعدی به حق خودمان برسیم.

شاه‌علیدوست در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه آیا قرارداد خود را تمدید کرده است؟ گفت: من جزو نخستین نفراتی بود که قراردادم را تمدید کردم و اگر چه اکنون در طول دوران استراحت به سر می‌بریم، اما با آغاز تمرینات با انگیزه مضاعف خود را برای حضور در لیگ برتر فصل بعد آماده خواهم کرد.

انتهای پیام/2302/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول