اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسلامشهر:

281 شعبه اخذ رأی در اسلامشهر پیش‌بینی شده است

فرماندار اسلامشهر گفت: 281 شعبه اخذ رأی در اسلامشهر پیش‌بینی شده است.

281 شعبه اخذ رأی در اسلامشهر پیش‌بینی شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، غلامحسین آرام صبح امروز در نشستی با مسئولان روابط عمومی‌های ادارات این شهرستان اظهار داشت: تعداد 524 نفر داوطلب عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرستان اسلامشهر شدند که 316 نفر داوطلب در حوزه شهری، ثبت‌نام کردند.

آرام افزود: افرادی که رد صلاحیت شده‌اند، چهار روز فرصت دارند تا به طور رسمی مراتب اعتراض خود را به هیئت نظارت استان اعلام نمایند، تا در فرصت قانونی مورد رسیدگی قرار گیرد.

*بسیج 10 هزار و 500 نفر نیروهای اجرایی انتخابات در اسلامشهر

رئیس هیئت اجرایی ستاد انتخابات شهرستان اسلامشهر بیان داشت: همه زیرساخت‌ها برای حضور گسترده مردم فراهم شده است که در این راستا 10 هزار و 500 نفر نیروی اجرایی انتخابات در اسلامشهر فعال هستند.

*پیش‌بینی 281 شعبه اخذ رای در اسلامشهر

فرماندار اسلامشهر در ادامه سخنان خود به تعداد شعبات پیش‌بینی شده اخذ رأی در این شهرستان اشاره کرد و گفت: براساس پیش‌بینی‌های انجام شده 281 شعبه اخذ رأی در این شهرستان در نظر گرفته شده است که تعداد پنج شعبه آن سیار است.

وی ادامه داد: از 281 شعبه اخذ رأی 216 شعبه در اسلامشهر، 51 شعبه چهاردانگه و 14 شعبه در احمدآباد مستوفی مستقر خواهند بود.

وی افزود: با توجه به اینکه برای نخستین بار، دو انتخابات حساس و سرنوشت‌ساز برای کشور و شهرستان، به صورت همزمان برگزار خواهد شد، بیش از 10 هزار و 500 نفر از نیروهای ادارات و اقشار مختلف مردم، در هیئت‌های اجرایی، نظارتی و امنیتی بسیج شده و از آمادگی لازم برخوردار شدند. 

*روابط عمومی‌ها بازوان پر توان ادارات هستند

فرماندار اسلامشهر در بخش دیگری از سخنان خود تأکید کرد: روابط عمومی‌ها باید با اطلاع از قوانین اداری مردم را نسبت به حقوق خود آگاه نمایند.

رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی‌های شهرستان اسلامشهر، با تاکید بر اهمیت اطلاع‌رسانی و انتقال اخبار و نقش مشاور بودن مسئولان روابط عمومی در ادارات، بیان داشت: روابط عمومی‌ها بازوهای پرتوان ادارات در ارائه عملکرد و اقدامات خود و بیان نقاط ضعف و قوت اداره و دستگاه محل خدمت و تلاش برای رفع آن‌ها هستند.

آرام افزود: کار روابط عمومی‌ها بسیار مهم و حساس است، اگر روابط عمومی‌ها فعالیت خودشان را به خوبی انجام بدهند، بسیاری از مشکلات و چالش‌های موجود در ادارات و جامعه حل می‌شود.

نماینده عالی دولت در شهرستان اسلامشهر، تصریح کرد: عملکرد ادارات در حوزه‌های مختلف باید به اطلاع مردم رسانده شود و این امر باید توسط روابط عمومی‌ها صورت گیرد و مسئولان ادارات همکاری لازم را داشته باشند.

*انجام کارهای بزرگ در اسلامشهر

آرام اظهار داشت: در طی سه سال گذشته کارهای بزرگی در سطح شهرستان اسلامشهر، انجام شده که برای نمونه احداث بیش از 13 هزار واحد مسکن مهر در سطح این شهرستان کاری بسیار بزرگ و ماندگار است.

وی افزود: بزرگ‌ترین  تصفیه‌خانه فاضلاب شهرستان‌های استان تهران، در اسلامشهر  در حال احداث می‌باشد که فاز اول آن تا پایان سال‌جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.

این مسئول تصریح کرد: اتصال شهرستان اسلامشهر از دو مسیر، در امتداد خط‌های یک و سه مترو تهران، احداث بزرگ‎ترین بیمارستان دولتی شهرستان‌های استان تهران با ظرفیت 400 تختخواب در اسلامشهر، اعطای سهام عدالت به 140 هزار نفر از افراد واجد شرایط از جمله مهمترین اقدامات انجام شده از سوی دولت خدمتگزار در این شهرستان می‌باشد.

انتهای پیام/2302/ر40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول